Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΙΣΤΟΛΑΣ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 10:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης δεν αντιμετωπίζεται με την δέουσα σοβαρότητα. Διάβασα σε προηγούμενο σχόλιο ότι φταίνε οι συνδικαλιστές, και κάπου αλλού ότι αρκεί το συναίσθημα για να διευθύνεις ένα σχολείο. Το πρώτο δεν απέχει και πολύ της αληθείας επειδή αν ανατρέξουμε στα ισχύοντα μόρια για την επιλογή διευθυντών θα παρατηρήσουμε ότι είναι ρυθμισμένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε να αποθαρρύνονται όσοι έχουν γνώσεις και σπουδές εκπαιδευτικής διοίκησης και ειδικά οι κάτοχοι MBA στην διοίκηση της εκπαίδευσης. Αφενός υποχρεώνονται να δίνουν εξετάσεις σε αντικείμενα για τα οποία θα έπρεπε να είναι αξιολογητές και αφετέρου διαπιστώνουν ότι τόση προσπάθεια σπουδών και κόπου πήγε στον βρόντο αφού προηγούνται οι αρχαιότητες, οι συνδικαλιστές, οι έχοντες προσβάσεις. Είναι αλήθεια ότι οι καλοί διευθυντές συχνά διακρίνονται λόγω φυσικού ταλέντου ως προς την άσκηση διοικητικών καθηκόντων αλλά αυτό δεν αρκεί. Η διοίκηση της εκπαίδευσης είναι πλέον επιστημονικός κλάδος και πρέπει έτσι να αντιμετωπίζεται από την Νομοθεσία. Όσοι έχουν άλλωστε την εμπειρία της διαδικασίες που έχει εφαρμοστεί τις δύο τελευταίες φορές θα συμφωνήσουν μαζί μου ακόμη και αν, μέσω των διαδικασιών, ευεργετήθηκαν.