Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 51: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 23 Ιουνίου 2015, 01:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να αναφερθώ στο θέμα της διαφορετικής μοριοδότησης που υπάρχει μεταξύ κοινών εκπαιδευτικών περιοχών στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης που δημιουργεί φοβερές ανισότητες στους εκπαιδευτικούς που μετατάχθηκαν από την Β/Θμια στην Α/θμια Εκπ/ση.Με ποια λογική δηλαδή το Δημοτικό σχολείο Βαρθολομιού Ηλείας, Τραγανού, Γαστούνης, Αρχ. Ολυμπίας που βρίσκονται αρκετά χιλιόμετρα μακριά από την έδρα του νομού δηλ. τον Πύργο μοριοδοτούνται με ένα μόριο,όσο και η έδρα του νομού!!!! Ενώ στην Β/θμια υπάρχει λογικά μια αύξουσα βαθμίδα που δίνει στον Πύργο 2 μόρια, στην Αμαλιάδα 3, στην Αρχ. Ολυμπία 4, στο Βαρθολομιό κ στο Τραγανό 5 και ούτω καθεξής. Τι παραλογισμός είναι αυτός που επικρατεί στην μοριοδότηση που ισχύει στην Α/θμια? Είναι δυνατόν το δημοτικό σχολείο Αρχ. Ολυμπίας που βρίσκεται δίπλα στο αντίστοιχο γυμνάσιο να μοριοδοτείται με 1 ΜΟΝΟ μόριο και το γυμνάσιο με 4 μόρια??? Επικρατούν διαφορετικές συνθήκες διαβίωσης στη συγκεκριμένη περιοχή μεταξύ Α/θμιων και Β/θμιων συναδέρφων? Και υπάρχουν και πολλά άλλα παραδείγματα και σε άλλες ηπειρωτικές κατά το πλείστον περιοχές. Με την εξομοίωση δε των μορίων μας με αυτά της Α/θμιας και δεδομένου ότι δεν έχουμε υπηρετήσει όλοι στις ΙΔΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, έχουμε χάσει πολλοί από μας μέχρι και 30 μόρια με αποτέλεσμα οι κόποι μας να εξανεμίζονται από μια απλά λογιστική πράξη και με συνέπεια την άδικη διαφοροποίηση της σειράς μας στους πίνακες βάσει των οποίων διεκδικούμε την τοποθέτησή μας στα σχολεία προτίμησής μας. Αφού πλέον με τον Καλλικράτη είναι κοινές οι εκπαιδευτικές περιοχές στην Α/θμια και στην Β/θμια θα πρέπει να υπάρξει επίσης και η ίδια μοριοδότηση των κοινών περιοχών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης για να αρθούν οι αδικίες που η διαφορετική μοριοδότηση έχει δημιουργήσει στις πέντε μη κοινές ειδικότητες των μεταταγμένων συναδέρφων ΠΕ05, 07, 08, 19-20, ΠΕ32, αφού συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους ανά ειδικότητα στις τοποθετήσεις και ως ΝΕΕΣ ειδικότητες, μη προυπάρχουσες δεν αδικούν κανένα αλλά αδικούνται συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους.Ενιαία μοριοδότηση σύμφωνα με τα πιο λογικά μόρια της Β/θμιας θα έλυνε το πρόβλημα με ακύρωση της καθόλα άδικης αλλαγής των μορίων τους που με κόπο απέκτησαν εργαζόμενοι για πολλά χρόνια στα σχολεία της Β/Θμιας, όπου τότε ανήκαν.