Ποιος ο λόγος εισαγωγής των Ε.Μ. και Ι.Ε.Μ ? Ποιο είναι το πρόβλημα που εντοπίστηκε και λύνεται με τον τρόπο αυτό?? Ίσως η έκθεση σκοπιμότητας μας διαφωτίσει, αλλά για την ώρα βλέπω απλά μια άσκοπη πρόσθετη αριθμητική άσκηση στη δόμηση ενός προγράμματος σπουδών. Τα ECTS αρκούν. Αποτελούν έκφραση του συνολικού διδακτικού φορτίου του μαθήματος.
Ποιος ο λόγος εισαγωγής των Ε.Μ. και Ι.Ε.Μ ? Ποιο είναι το πρόβλημα που εντοπίστηκε και λύνεται με τον τρόπο αυτό?? Ίσως η έκθεση σκοπιμότητας μας διαφωτίσει, αλλά για την ώρα βλέπω απλά μια άσκοπη πρόσθετη αριθμητική άσκηση στη δόμηση ενός προγράμματος σπουδών. Τα ECTS αρκούν. Αποτελούν έκφραση του συνολικού διδακτικού φορτίου του μαθήματος.