Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΦΩΤΕΙΝΗ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 11:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλο αυτό το διάστημα διαχέεται στην κοινή γνώμη ότι οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται με "βύσματα". ΟΧΙ. ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟ 30% ΤΩΝ ΕΤΗΣΙΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ 2 ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΣΕΠ. ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΊΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ.ΜΗ ΜΑΣ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ, ΜΗ ΠΡΟΣΒΆΛΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ. 1. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΩΣ ΈΧΟΥΝ. ΑΦΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ 2010-2011 ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΕΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΈΟΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΣΕΠ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. 2. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣΤΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ. 3. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΕΊΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ(δεν ανήκω σ'αυτέσ τις κατηγορίες αλλά θαυμάζω τους ανθρώπους που σε δυσκολους καιρούς κάνουν παιδιά όχι για διοριστούν. Διαδορετικά θα είμασταν όλοι πολύτεκνοι.) 4. 3ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ. ΓΝΩΡΊΖΕΤΕ ΑΡΑΓΕ ΌΤΙ Ο ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ 1000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΔΥΟ ΣΠΙΤΙΑ; ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΙΑΛΥΕΤΕ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ; 5. ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΣΕΠ; ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΥΡΑΝΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕ ΖΟΥΝ ΜΕ ΧΟΡΗΓΙΕΣ. ΕΛΕΟΣ ΠΗΡΑΜΕ ΠΤΥΧΙΑ, ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΑΣΕΠ 6. ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΑ ΤΡΩΤΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ, ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΗ ΣΥΝΘΛΙΒΕΤΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ 7.ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ 8. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΑ ΣΤΆΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑΖΟΝΤΑΙ. ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; 9. ΚΑΛΑ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΠΡΙΜΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΑΚΕΙΑ.