Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη χριστίνα | 23 Ιουνίου 2015, 09:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμε κύριε υπουργέ, αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία για όσους μπήκαν από το 2010-2014,οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν μπει με τον πιο α ν α ξ ι ο κ ρ α τ ι κ ό τρόπο μέσω διαδικασιών που είχαν σχεδιάσει οι προηγούμενες κυβερνήσεις και με την υπόσχεση νέου ΑΣΕΠ. Επίσης προβλεπόταν να μην υπολογιστούν τα μόρια αυτά-ότι θα κλειδωθούν οι πίνακες- και συνεπώς πολλοί δεν δηλώσαν μακρινές περιοχές επειδή δεν θα μοριοδοτούνταν. Ελπίζω να δώσετε λύση και σε όσους έδωσαν ΑΣΕΠ,οι οποίοι π ρ ο σ π α θ η σ α ν, αφιέρωσαν χρόνο και κόπο στο διάβασμα και σπατάλησαν χρήματα σε βιβλία και στην επιμόρφωσή τους και ενώ είναι ε π ι τ υ χ ό ν τ ε ς μια και δύο φορές το μέλλον τους είναι δυσοίωνο, διότι ακόμα ευνοούνται οι ίδιοι και οι ίδιοι και εξακολουθούν να συντηρούνται. Ελπίζω να σταματήσετε να συντηρείται το ίδιο πελατειακό σύστημα που καλλιέργησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις και να ασχοληθείτε πλέον και με όσους έδωσαν ΑΣΕΠ, οι οποίοι, αν διοριστούν -εξαιτίας της προσπάθειας- που έχουν καταβάλει να είστε σίγουροι ότι θα προσφέρουν περισσότερα από όσα μπορούν να προσφέρουν οι ήδη "βολεμένοι" μέσω της προϋπηρεσίας που έχουν αποκτήσει με το πιο διεφθαρμένο/πελατειακό τρόπο. Πρέπει λοιπόν να αναρωτηθείτε τι επιθυμείτε από το δημόσιο σχολείο; να συντηρήσετε μια πολιτική που ήδη εκκολάπτεται εδώ και χρόνια ή να δημιουργήσετε ένα σχολείο που οι καθηγητές θα έχουν διάθεση να προσφέρουν;Τι σχολείο θέλετε να δημιουργήσετε τελικά και με τι είδους καθηγητές;