Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γεωργία | 23 Ιουνίου 2015, 09:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Είμαι νηπιαγωγός ΠΕ 60 και ΠΕ60.50. Είμαι επιτυχούσα μη διοριστέα και στους τρεις τελευταίους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Μετά το 2010, θα μπορούσα να εργάζομαι ως νηπιαγωγός σε νηπιαγωγεία Γενικής Εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά επέλεξα να δουλεύω σε δομές της Ειδική Αγωγής, διότι μου το επέτρεπε η ΣΧΕΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. Είμαι κάτοχος δύο Μεταπτυχιακών Τίτλων Σπουδών. Ο ένας από αυτούς μου επέτρεψε να εργασθώ στις Δομές της Ειδικής Αγωγής. Το γεγονός ότι έχω αφιερώσει χρόνο, κόπο, χρήμα προκειμένου να φροντίσω για την επιμόρφωσή μου είναι άξιο τιμωρίας; Μας τιμωρείτε επειδή καλύψαμε πάγιες ανάγκες οι οποίες δεν θα μπορούσαν να καλυφθούν από τους συναδέλφους ΠΕ61 (είναι μόλις 28 άτομα). Οι υπόλοιποι νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής που εργάσθηκαν φέτος στις Δομές Ειδικής Αγωγής είναι περισσότεροι από 550. Τιμωρείτε αυτούς τους 550 συναδέλφους επειδή κάλυψαν πάγιες ανάγκες; Τους τιμωρείτε αφαιρώντας τους το δικαίωμα να μεταφέρουν τα μόρια τους στους πίνακες γενικής εκπαίδευσης. Για να μην αναφερθώ στην αντισυνταγματική και παράνομη αναδρομική ισχύ για την οποία είχε γίνει λόγος. Μόνο σε αυτούς τους πίνακες έχουν δικαίωμα διορισμού. Εάν μας αφαιρέσετε αυτό το δικαίωμα, τα μόρια που έχουμε συγκεντρώσει τι θα τα κάνουμε άραγε; Μας είναι κάπου χρήσιμα; ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΙΝΙΑ ΧΡΗΣΙΜΑ. Προσωπικά επέλεξα να εργασθώ στις Δομές της Ειδικής Αγωγής διότι μου το επέτρεπε η σχετική νομοθεσία παρόλο που θα μπορούσα να εργάζομαι και στη Γενική Εκπαίδευση. Η σχετική νομοθεσία έλεγε: Από τις διατάξεις της παρ.5 περίπτ. α΄ του ίδιου άρθρου του ιδίου ως άνω νόµου, η οποία συµπληρώνει την παρ.13 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 (ΦΕΚ 138/22-7-2004 τ.Α΄), ορίζεται ότι η προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωροµίσθιου εκπαιδευτικού, που προσφέρθηκε σε περισσότερους του ενός κλάδους, υπολογίζεται στον κλάδο στον οποίο προσφέρθηκε. Με απλά λόγια, η προϋπηρεσία ενός αναπληρωτή εκπαιδευτικού ΠΕ70 ή ΠΕ60 ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΠΑΝΤΑ στον κλάδο που προσφέρθηκε (κλάδος=ΠΕ70 ή ΠΕ60) ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τον πίνακα πρόσληψης (γενικής-ειδικής). Ο ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕ 60 ΚΑΙ ΠΕ 70. Δηλαδή, οι ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 θα πρέπει να παίρνουν την προϋπηρεσία τους και στους 2 πίνακες (γενικής και ειδικής) διότι ο κλάδος που ανήκουν είναι ΠΕ70/ΠΕ60 αντίστοιχα. Το «.50» στους πίνακες (π.χ. 60.50/70.50) είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ70/ΠΕ60) έχουν πρόσθετα προσόντα και εξειδίκευση για να εργαστούν ΚΑΙ στην ειδική αγωγή, Ο ΚΛΑΔΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ. Δηλαδή είναι ένας λειτουργικός κωδικός, τίποτα άλλο. Απαιτείται να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα Γενικής Εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) και Ειδικής Αγωγής (ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50) η προϋπηρεσία όλων των συναδέλφων εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 - ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 - ΠΕ 60. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ, ΑΝΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.