Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Ορφανάκης | 3 Δεκεμβρίου 2009, 11:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα Υπουργέ Είμαι νεοδιόριστος Φυσικός με ΑΣΕΠ και η καταγωγή μου και η μόνιμη κατοικία μου είναι στο νομό Λασιθίου σε νομό που χαρακτηρίζεται προβληματικός και που πάντα υπάρχουν λειτουργικά και οργανικά κενά σε πολλές ειδικότητες και στη δική μου φυσικά. Φέτος λοιπόν με δεδομένο το παραπάνω αλλά και την πολύ καλή σειρά επιτυχίας μου στο ΑΣΕΠ, όλοι γνωστοί και φίλοι μου εύχονταν ολόψυχα καλή σταδιοδρομία και μου έλεγαν ότι μπράβο θα είσαι και κοντά στο σπίτι σου λογικά. Όταν έφτασε η ώρα να δηλώσουμε περιοχές για διορισμό με μεγάλη μου λύπη διαπιστωσα ότι οι επιλογές που είχα να δηλώσω ήταν λίγοτερες από 30 πανελλαδικά και το χειρότερο από όλα στην Κρήτη μπορούσαμε να δηλώσουμε μόνο μια περιοχή τη Γ Λασιθιου από όπου και κατάγομαι. Η απογοήτευση μου έγινε ακόμη μεγαλύτερη όταν διαπίστωσα ότι ώς διοριστέοι του ΑΣΕΠ είμαστε τελευταίοι στη σειρά προτεραιότητας για να επιλέξουμε περιοχή διορισμού. Το αποτέλεσμα τελικά ήταν να βρεθώ στη βόρεια Ελλάδα σε περιοχή που πήρε 12 νεοδιόριστους Φυσικούς ενώ ολόκληρη η Κρήτη και μιλάμε για τέσσερις ολόκληρους νομούς πήρε μονάχα 4 Φυσικους!! Δεν μπορούσα να το πιστέψω και όταν σε συζητήσεις εξέφραζα την αγανάκτηση μου, κάποιοι μου αποκρίνονταν ότι μπορεί να μην υπήρχαν οργανικά κενά και για αυτό να πήραν μόνο 4 άτομα. Μα ούτε εκεί που πήγα υπήρχαν 12 οργανικά κενα και όμως πήραν 12 άτομα. Στην περιοχή μου στην Κρήτη έστειλάν φέτος 28 νεοδιόριστους φιλολόγους και πέρυσι 30 γυμναστές!!!ειναι προφανές ότι δεν υπήρχαν τόσα οργανικά κενά σε καμία από τις ειδικότητες αυτές αλλά από αυτό το σημείο ξεκινά το πρόβλημα με το μηχανισμό των αποσπάσεων. Μας μαζέυουν τους νεοδιόριστους σε μια περιοχή 10-20 άτομα, στην άλλη άκρη της Ελλάδας ενώ υπάρχουν κενά στην περιοχή μας οπότε ενστικτωδώς το πρώτο πράγμα που κάνει ο νεοδιόριστος είναι να σκέφτεται πως να γυρίσει πιο κοντά στο σπίτι του και στην οικογένεια του, στη γυναίκα του και στα παιδιά του. Θέλουν να εξωθούν τους εκπαιδευτικούς στο να χτυπάνε πόρτες σε πολιτικά γραφεία! Προστατέψτε μας! Είμαι με απόσπαση πλεόν πίσω στον τόπο μου και χρωστάω την οργανική μου στην βόρειο Ελλάδα. Αφότου επέστρεψα και κάλυψα κενό σε σχολείο της περιοχής μου, ήρθαν στο νομό και άλλοι 5 αναπληρωτές Φυσικοί!!Είναι τελείως παράλογο να θέλω να μείνω στον τόπο μου που έχει σοβαρά λειτουργικά κενά και να με στέλνουν στην άλλη άκρη της Ελλάδας και μετά να φέρνουν από αλλού άλλους να καλύψουν τα κενά στον τοπο μας. Στεναχωριέμαι με τη σκέψη ότι του χρόνου θα πρέπει να αφήσω την οικογένεια μου και να πάω στην άλλη άκρη της Ελλάδας να κάνω "θητεία" ενώ εδώ θα ψάχνουν πάλι για Φυσικούς!Αν δεν υπήρχαν κενά θα το καταλάβαινα αλλά τώρα μου είναι πολύ δύσκολο να το αποδεχτώ. - Οι νεοδιόριστοι να καλύπτουν οργανικά ή λειτουργικά κενά έστω, στην περιφέρεια τους ( π.χ. Ο κρητικός εφόσον το επιθυμεί να παραμείνει στην περιφέρεια Κρήτης έστω και για να καλύψει λειτουργικά κενά, ας είναι στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ) - Τρία χρόνια είναι πάρα πολλά για κάποιον νεοδιόριστο να μείνει σε ένα σχολείο. Μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε και να θεωρήσει την αρχική του επιλογή λάθος. Ας μη νιώθει εγκλωβισμένος - Πρώτα ο μαθητής! Αλλά και ο εκπαιδευτικός πρέπει να γίνει η αμέσως επόμενη προτεραιότητα, διότι ο ευχαριστημένος, ήρεμος ψυχικά και καταρτισμένος εκπαιδευτικός έχει πολύ μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Σας ευχαριστώ