Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Χρυσόστομος Νακάσης | 3 Δεκεμβρίου 2009, 11:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να σταματήσει να είναι μοναδικό κριτήριο μετάθεσης ή διορισμού η ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΑ. - Υπάρχουν εκπαιδευτικοί με πάρα πολλά μόρια και πολυετή εμπειρία / προϋπηρεσία τα οποία απέκτησαν με πολλές δυσκολίες και οικονομικό κόστος (μετακομίσεις, χωρισμός οικογένειας και πολλά άλλα) και χάνουν τις θέσεις μεταθέσεων και διορισμού από πολυτέκνους με μηδενική ή ελάχιστη προϋπηρεσία και λίγα μόρια. - Όταν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αγωνίζονται επί χρόνια με το θεσμό των ωρομισθίων / αναπληρωτών και του ΑΣΕΠ να διορισθούν, δεν μπορεί το ΥΠΕΠΘ να θεωρεί ότι ικανός καθηγητής είναι κάθε πτυχιούχος πολύτεκνος. - Δημιουργείται επίσης πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων από την απαλλαγή τους από ΚΑΘΕ εξωδιδακτική απασχόληση. - Συμφωνούμε ότι οι πολύτεκνοι είναι αξιέπαινοι και πρέπει να βοηθηθούν από την πολιτεία, αλλά όχι σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών. - Προτείνουμε την γενναία μοριοδότηση τους για μετάθεση / διορισμό σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς του δημοσίου και την παύση της ΑΠΟΛΥΤΗΣ προτεραιότητας τους σε μεταθέσεις / διορισμούς του ΥΠΕΠΘ.