Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 52: Ομαλή λειτουργία δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ | 23 Ιουνίου 2015, 10:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Στις προκηρύξεις υπολογίζεται το δεύτερο πτυχίο αρκετά υψηλά αλλά τα δεύτερα μεταπτυχιακά καθόλου. Υπολογίζουν τα σεμιναριακού τύπου επιμορφώσεις για την ειδική αγωγή και δεν έχουν ελεγχθεί τι είδους επιμορφώσεις είναι αυτές. 2. Υπήρχε διάστημα που συσσωρεύτηκαν ανυπόστατες καταγγελίες στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης από γονείς για εκπαιδευτικούς γνωρίζοντας τη δύσκολη θέση και τη νομοθεσία σχετικά με τις ποινές. Καταγγελίες γιατί δεν έγραψε καλά στα τεστ γιατί δεν υπήρχε το κατάλληλο περιβάλλον, γιατί δεν κατάλαβε, γιατί δεν έδεσε η χημεία με τον καθηγητή, γιατί τον έχει βάλει στο μάτι...Που θα φτάσουμε; 3. Γιατί τόση διεύρυνση η Ειδική Αγωγή; Ανοιχτή πόρτα για πολλούς απόφοιτους (κοινωνικής εργασίας, νοσηλευτές (χωρίς αντικείμενο)... Η στήριξη της συμπερίληψης που είναι; Το ευρωπαϊκό αυτό δικαίωμα καταρρίπτει τους διαχωρισμούς και παραμερίζει τα ιατρικά μοντέλα.