Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)Σχόλιο του χρήστη ΑΚΗΣ ΠΙΠΠΑΣ | 23 Ιουνίου 2015, 11:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
23 Ιουνίου 2015, 11:53 | ΑΚΗΣ ΠΙΠΠΑΣ Μόνιμος Σύνδεσμος Σχετικα με το ΙΝΕΔΙΒΙΜ και τον ΕΟΠΠΕΠ η επαγγελματική κατάρτηση χρειάζεται γνώστες του αντικειμένου συνεπώς στα Δ.Σ χρειάζονται ατομα που να γνωρίζουν από την εκπαιδευση των ΙΕΚ και των αλλων παρόχων μεταδευτεροβαθμιας και για βίου μάθησης εκπαίδευση. Καθώς και στις εξετάσεις πιστοποίησης των αποφοίτων ΙΕΚ στις επιτροπές εξέτασης πρακτικού μέρους να είναι εκπαιδευτές των ΙΕΚ με συμμετοχή σε προηγούμενες εξετάσεις και όχι άσχετοι με την κάθε ειδικότητα προκειμένου να εξυπηρετηθούν πολιτικά ρουσφέτια Το Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή. Από την άλλη η μοριοδότηση πρόσληψης εκπαιδευτών δημοσίων ΙΕΚ να γίνεται και με βάση την διδακτική και επαγγελματική εμπειρια, δεν είναι δυνατόν μεταπτυχιακός νέος άνεργος να διδάξει μαθήματα που δεν είναι γνωστης και να μην ξέρει τι διδάσκει και πως το διδάσκει σε σχέση με έναν έμπειρο. Η μοριοδότηση για την πρόσληψη να έχει και κατηγορίες ΠΕ άνευ πτυχίου στις οποίες να εντάσσονται οσοι δεν έχουν συνάφεια με το αντικείμενο όπως και ειδικότητες που δεν έχουν αντίστοιχη πανεπιστημιακή σχολή να έχουν ειδική κατηγορία ΔΕ η ΠΕ άνευ πτυχίου όταν δεν υπάρχει συνάφεια με τις σπουδές