Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μπαλάφας Ιωάννης | 3 Δεκεμβρίου 2009, 11:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Διαμαντοπούλου, Πράγματι το σύστημα και οι τρόποι πρόσληψης εκπ/κών δεν διέπονται από ενιαία αντίληψη, αρχές και φιλοσοφία που αποτελεί μία από τις συνιστώσες αναβάθμισης της εκπ/σης. οι διάφοροι πίνακες πρόσληψης σωστά δεν πάει άλλο πρέπει να καταργηθουν.Οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ καλό είναι να επιμηκυνθούν στη τριετία η τετραετία. Δεν είναι εύκολο να δίδει κανείς κάθε δύο χρόνια εξετάσεις. Η προϋπηρεσία που απέκτησαν οι αναπληρωτές και οι ωρομίσθιοι επιβάλλεται να ληφθεί υπόψιν και να προσμετρηθεί. Να υπάρξει λογική μεταβατική περίοδος για τους αναπλ. & ωρομ. Όμως για να αντιμετωπίσεις την καθημερινή εκπ/κη πραγματικότητα δεν χρειάζεται να είναι κανείς σοφός, τι θα γίνει μ΄αυτούς που δεν τα καταφέρνουν στην αίθουσα, αλλά στον ΑΣΕΠ διέπρεψαν; Ποιός θα αναλάβει την ευθύνη να τους απομακρύνει; Να καταργηθούν οι προνομιακές ρυθμίσεις διορισμού υπέρ διαφόρων κοινωνικών κατηγοριών Η αίθουσα είναι δύσκολη, οι νέοι καθηγητές και δάσκαλοι ενω δεν αμφισβητεί κανείς την σκπ/κή τους επάρκεια, στερούνται εκπαιδευτικής ετοιμότητας για να ανταπεξελθουν στα διδακτικά τους καθήκοντα. Είναι αναγκαίο λοιπόν, όπως οι Δικηγόροι και οι γιατροί ασκούνται για δύο - πέντε χρόνια για να είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν στα επαγγελματικά τους καθήκοντα, έτσι και οι εκπαιδευτικοί πριν μπουν στη ΄ταξη πρέπει να κάνουν διετή άσκηση