Είναι προφανές, αυτονόητο και ηλίου φαεινότερο ότι δεν μπορούν φιλόλογοι να κρίνουν φυσικούς, γυμναστές να κρίνουν μαθηματικούς ή μαθηματικοί να κρίνουν γιατρούς. Γενικά δεν μπορώ να κρίνω κάποιον αν δεν είμαι του ιδίου ή συναφούς γνωστικού αντικειμένου. Διότι πώς κάποιοι θα κρίνουν,αν δεν είναι του ιδίου ή συναφούς γνωστικού αντικειμένου; Με ποια γνώση και ποια κριτήρια; Επομένως δεν έχει κανένα νόημα καμία εκλογή νέου μέλους ΔΕΠ ή κρίση για εξέλιξη μελών ΔΕΠ από άτομα του τμήματος που δεν έχουν το ίδιο γνωστικό αντικείμενο. Άρα πώς είναι δυνατό σε τμήματα που δεν υπάρχουν μέλη ΔΕΠ με αντικείμενο σχετικό με κάποιες θέσεις να συμμετέχουν υποχρεωτικά 5 μέλη ΔΕΠ από το τμήμα(γράφεται στο ε-αα); Αυτό ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΔΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
Τι θα πρέπει να γίνει επομένως για να αποφευχθούν φαινόμενα "συναλλαγής" και να έχουμε ένα Νόμο δικαίου; Υπάρχει μόνον μία λύση και μάλιστα προφανής, εύκολη και ανέξοδη. Πρέπει τόσο η εισηγητική επιτροπή να συγκροτείται ΜΟΝΟ από μέλη ΔΕΠ με βάση την συνάφεια του γνωστικού αντικειμένου τους με αυτό της υπό πλήρωσης θέσης και ανεξάρτητα εάν αυτά ανήκουν στο οικείο τμήμα ή Ίδρυμα και ΜΟΝΟΝ μέλη ΔΕΠ ίδιας ή συναφούς γνωστικού αντικειμένου από οικείο ή μη Ίδρυμα και κανένα μέλος μη συναφούς γνωστικού αντικειμένου.
Μια τέτοια διάταξη μόνο φαινόμενα συναλλαγής μπορεί να υποθάλψει μέσα στο τμήμα.
Από τη στιγμή που η βάση για την επιλογή ενός μέλους ΔΕΠ για την συμμετοχή του σε ένα εκλεκτορικό σώμα αποτελεί η συνάφεια του γνωστικού αντικειμένου του, πώς είναι δυνατό σε τμήματα που δεν υπάρχουν μέλη ΔΕΠ με αντικείμενο σχετικό με κάποιες θέσεις να συμμετέχουν υποχρεωτικά 5 μέλη ΔΕΠ από το τμήμα ανεξάρτητα γνωστικού αντικειμένου;Πως θα κρίνουν, με ποια γνώση και ποια κριτήρια;
Είναι προφανές, αυτονόητο και ηλίου φαεινότερο ότι δεν μπορούν φιλόλογοι να κρίνουν φυσικούς, γυμναστές να κρίνουν μαθηματικούς ή μαθηματικοί να κρίνουν γιατρούς. Γενικά δεν μπορώ να κρίνω κάποιον αν δεν είμαι του ιδίου ή συναφούς γνωστικού αντικειμένου. Διότι πώς κάποιοι θα κρίνουν,αν δεν είναι του ιδίου ή συναφούς γνωστικού αντικειμένου; Με ποια γνώση και ποια κριτήρια; Επομένως δεν έχει κανένα νόημα καμία εκλογή νέου μέλους ΔΕΠ ή κρίση για εξέλιξη μελών ΔΕΠ από άτομα του τμήματος που δεν έχουν το ίδιο γνωστικό αντικείμενο. Άρα πώς είναι δυνατό σε τμήματα που δεν υπάρχουν μέλη ΔΕΠ με αντικείμενο σχετικό με κάποιες θέσεις να συμμετέχουν υποχρεωτικά 5 μέλη ΔΕΠ από το τμήμα(γράφεται στο ε-αα); Αυτό ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΔΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Τι θα πρέπει να γίνει επομένως για να αποφευχθούν φαινόμενα "συναλλαγής" και να έχουμε ένα Νόμο δικαίου; Υπάρχει μόνον μία λύση και μάλιστα προφανής, εύκολη και ανέξοδη. Πρέπει τόσο η εισηγητική επιτροπή να συγκροτείται ΜΟΝΟ από μέλη ΔΕΠ με βάση την συνάφεια του γνωστικού αντικειμένου τους με αυτό της υπό πλήρωσης θέσης και ανεξάρτητα εάν αυτά ανήκουν στο οικείο τμήμα ή Ίδρυμα και ΜΟΝΟΝ μέλη ΔΕΠ ίδιας ή συναφούς γνωστικού αντικειμένου από οικείο ή μη Ίδρυμα και κανένα μέλος μη συναφούς γνωστικού αντικειμένου. Μια τέτοια διάταξη μόνο φαινόμενα συναλλαγής μπορεί να υποθάλψει μέσα στο τμήμα. Από τη στιγμή που η βάση για την επιλογή ενός μέλους ΔΕΠ για την συμμετοχή του σε ένα εκλεκτορικό σώμα αποτελεί η συνάφεια του γνωστικού αντικειμένου του, πώς είναι δυνατό σε τμήματα που δεν υπάρχουν μέλη ΔΕΠ με αντικείμενο σχετικό με κάποιες θέσεις να συμμετέχουν υποχρεωτικά 5 μέλη ΔΕΠ από το τμήμα ανεξάρτητα γνωστικού αντικειμένου;Πως θα κρίνουν, με ποια γνώση και ποια κριτήρια;