• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Παπαδημητρίου' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 11:33

    Θα ήταν πολύ ωφέλιμο να μάθετε τί ισχύει στην πραγματικότητα, προτού λάβετε τις τελικές αποφάσεις. 1)Οι πίνακες των αναπληρωτών ΔΕΝ τροφοδοτούνται από βύσματα και κολλητούς αποκλειστικά, όπως ίσως σας έχουν πει. Υπάρχουν και καθηγητές που πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις, ικανότητες και στελεχώνουν κλάδους που αλλιώς δε θα δούλευαν, όπως συμβαίνει στην Ειδική Αγωγή (Ε.Α.). Δε μπορώ να φανταστώ πως θεωρείτε τους εκατοντάδες δασκάλους Ε.Α., τους καθηγητές Βθμιας με μεταπτυχιακά και διδακτορικά βύσματα. Απλά δε γίνεται. Με τη διαδικασία που πάτε να υιοθετήσετε, ελάχιστοι θα στελεχώνουν αυτές τις θέσεις, καθώς δεν υπάρχει ξεχωριστός ΑΣΕΠ. Πώς θα εκπαιδεύονται οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; 2)Αν κάτι θέλετε να κάνετε, να κόψετε τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής, που είναι η απόλυτη εμπορευματοποίηση της παιδείας. Πάει ο κάθε άσχετος, υποτίθεται παρακολουθεί το σεμινάριο (και ας κοιμάται σπίτι του) και παίρνει ένα χαρτί, με το οποίο του ανοίγονται πόρτες. Το αντιστάθμισμα;τα 2000 που δίνει στην καλύτερη. Αυτόματα, όμως, ακυρώνονται ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΤΥΧΙΑ & ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ, ενώ οι θέσεις θα καλυφθούν από ήδη μόνιμους, που με ένα σεμινάριο της κακιάς ώρας, χρήζονται ειδικοί. Από πού κι ως πού; 3) Πρέπει να καταλάβετε πως η αβεβαιότητα στην οποία ζουν οι νέοι, μόνο καλό δεν κάνει και κινδυνεύει η συνοχή του κοινωνικού ιστού. Πάτε να καταργήσετε το 24μηνο και ας έχει ο υποψήφιος επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Ως πότε θα επιτρέπεται η ομηρία των νέων καθηγητών;Γιατί διατηρείτε την ωρομισθία;Γιατί θέλετε να καταργήσετε το 24μηνο των αναπληρωτών;ποιον εξυπηρετεί όλη αυτή η αναστάτωση; 4) Φυσικά να διατηρηθεί το ΑΣΕΠ, αλλά οι εξετάσεις πρέπει επιτέλους να διαγιγνώσκουν τους ικανούς και άξιους δασκάλους και όχι τους παπαγάλους ή όσους έχουν τα λεφτά για να τα δώσουν στα εποφθαλμιώντα φροντιστήρια