Εάν ισχύουν τα λεχθέντα, από την παρούσα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και, κατ' επέκταση η Κυβέρνηση που αυτός στηρίζει στην παρούσα Βουλή, είναι υπέρ του ενιαίου χαρακτήρα της Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, τότε συνιστά τουλάχιστον "παραφωνία" (αν όχι κάτι πιο σοβαρό):
1) το γεγονός ότι ενώ οι Καθηγητές Πανεπιστημίων και ΤΕΙ έχουν τα ίδια (με βάση τον κοινό νόμο 4009/11) προσόντα, αποκαλούνται διαφορετικά (Μέλη ΔΕΠ οι μεν, Μέλη ΕΠ οι δε, ή Λέκτορες οι ευρισκόμενοι στην κατώτερη βαθμίδα στα Πανεπιστήμια, έναντι Καθηγητών Εφαρμογών για τους αντιστοίχους των ΤΕΙ),
2) το γεγονός ότι η ονοματολογία των ασκούντων διοίκηση στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ διαφέρει (Πρύτανης, Κοσμήτορας κτλ, στα Πανεπιστήμια, έναντι Προέδρου, Διευθυντή κτλ, στα ΤΕΙ).
3) το γεγονός ότι τα Πτυχία που χορηγούνται από τα ΑΕΙ διαφοροποιούνται ανάλογα με το Ίδρυμα που τα χορηγεί ( Πανεπιστημιακού ή Τεχνολογικού Τομέα), ανεξάρτητα αν πιστοποιούν ίδιο αριθμό Πιστωτικών Μονάδων (240 Πιστωτικές Μονάδες για 4ετείς σπουδές, με δεδομένο ότι οι σπουδές στα ΤΕΙ είναι 4ετείς),
4) το γεγονός ότι διατηρείται ο διαχωρισμός της Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Πανεπιστημιακή και Τεχνολογική Εκπαίδευση, όταν είναι γνωστό ότι οπουδήποτε ανά τον κόσμο υπάρχει ο διαχωρισμός αυτός σε Πανεπιστημιακή και Τεχνολογική Εκπαίδευση, αυτός (ο διαχωρισμός) οφείλεται στη διαφορετική διάρκεια των σπουδών στον έναν Τομέα σε σχέση με τον άλλον (τουλάχιστον 3ετής στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, κάτω της 3ετούς στα Τεχνολογικά Ιδρύματα), ενώ στην Ελλάδα εδώ και 15 τουλάχιστον χρόνια οι σπουδές, ανεξάρτητα σε ποιόν Τομέα ανήκει το ΑΕΙ, με την εξαίρεση των Πολυτεχνείων και των Γεωπονικών, είναι 4ετείς.
5) το γεγονός ότι συνεχίζεται η διάκριση εναντίον των ΤΕΙ από την μη χορήγηση σε αυτά της δυνατότητας απονομής Διδακτορικών Διπλωμάτων. Η διαιώνιση αυτής της άδικης διάκρισης θα οδηγήσει σε ανάπτυξη συνεργασιών των ΤΕΙ με ξένα Πανεπιστήμια για τη χορήγηση Διδακτορικών, όπως είχε συμβεί και κατά το παρελθόν όταν η Πολιτεία ηρνείτο να αναγνωρίσει στα ΤΕΙ να διοργανώνουν αυτοδύναμα ΜΠΣ, με παράλληλη οικονομική αιμορραγία τόσο για τους υποψηφίους διδάκτορες όσο και για τη χώρα, αφού είναι γνωστό ότι τα ξένα Πανεπιστήμια έχουν υιοθετήσει τα δίδακτρα σε όλες τις δραστηριότητές τους.
Όλα τα παραπάνω θεραπεύονται αν στο παρόν Ν/Σ ενταχθούν και τα ΤΕΙ στην Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση με παράλληλη μετονομασία τους σε "Τεχνολογικά Πανεπιστήμια".
Εάν ισχύουν τα λεχθέντα, από την παρούσα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και, κατ' επέκταση η Κυβέρνηση που αυτός στηρίζει στην παρούσα Βουλή, είναι υπέρ του ενιαίου χαρακτήρα της Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, τότε συνιστά τουλάχιστον "παραφωνία" (αν όχι κάτι πιο σοβαρό): 1) το γεγονός ότι ενώ οι Καθηγητές Πανεπιστημίων και ΤΕΙ έχουν τα ίδια (με βάση τον κοινό νόμο 4009/11) προσόντα, αποκαλούνται διαφορετικά (Μέλη ΔΕΠ οι μεν, Μέλη ΕΠ οι δε, ή Λέκτορες οι ευρισκόμενοι στην κατώτερη βαθμίδα στα Πανεπιστήμια, έναντι Καθηγητών Εφαρμογών για τους αντιστοίχους των ΤΕΙ), 2) το γεγονός ότι η ονοματολογία των ασκούντων διοίκηση στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ διαφέρει (Πρύτανης, Κοσμήτορας κτλ, στα Πανεπιστήμια, έναντι Προέδρου, Διευθυντή κτλ, στα ΤΕΙ). 3) το γεγονός ότι τα Πτυχία που χορηγούνται από τα ΑΕΙ διαφοροποιούνται ανάλογα με το Ίδρυμα που τα χορηγεί ( Πανεπιστημιακού ή Τεχνολογικού Τομέα), ανεξάρτητα αν πιστοποιούν ίδιο αριθμό Πιστωτικών Μονάδων (240 Πιστωτικές Μονάδες για 4ετείς σπουδές, με δεδομένο ότι οι σπουδές στα ΤΕΙ είναι 4ετείς), 4) το γεγονός ότι διατηρείται ο διαχωρισμός της Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Πανεπιστημιακή και Τεχνολογική Εκπαίδευση, όταν είναι γνωστό ότι οπουδήποτε ανά τον κόσμο υπάρχει ο διαχωρισμός αυτός σε Πανεπιστημιακή και Τεχνολογική Εκπαίδευση, αυτός (ο διαχωρισμός) οφείλεται στη διαφορετική διάρκεια των σπουδών στον έναν Τομέα σε σχέση με τον άλλον (τουλάχιστον 3ετής στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, κάτω της 3ετούς στα Τεχνολογικά Ιδρύματα), ενώ στην Ελλάδα εδώ και 15 τουλάχιστον χρόνια οι σπουδές, ανεξάρτητα σε ποιόν Τομέα ανήκει το ΑΕΙ, με την εξαίρεση των Πολυτεχνείων και των Γεωπονικών, είναι 4ετείς. 5) το γεγονός ότι συνεχίζεται η διάκριση εναντίον των ΤΕΙ από την μη χορήγηση σε αυτά της δυνατότητας απονομής Διδακτορικών Διπλωμάτων. Η διαιώνιση αυτής της άδικης διάκρισης θα οδηγήσει σε ανάπτυξη συνεργασιών των ΤΕΙ με ξένα Πανεπιστήμια για τη χορήγηση Διδακτορικών, όπως είχε συμβεί και κατά το παρελθόν όταν η Πολιτεία ηρνείτο να αναγνωρίσει στα ΤΕΙ να διοργανώνουν αυτοδύναμα ΜΠΣ, με παράλληλη οικονομική αιμορραγία τόσο για τους υποψηφίους διδάκτορες όσο και για τη χώρα, αφού είναι γνωστό ότι τα ξένα Πανεπιστήμια έχουν υιοθετήσει τα δίδακτρα σε όλες τις δραστηριότητές τους. Όλα τα παραπάνω θεραπεύονται αν στο παρόν Ν/Σ ενταχθούν και τα ΤΕΙ στην Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση με παράλληλη μετονομασία τους σε "Τεχνολογικά Πανεπιστήμια".