Τέτοιου είδους παρεμβάσεις είναι καθαρά συντεχνιακού τύπου και τίποτα περισσότερο. Ας μας πουν αυτοί που συνέταξαν το Σχέδιο Νόμου ποια μεθοδολογία και επιχειρηματολογία χρησιμοποίησαν και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι πενταετείς σπουδές πρέπει να αναγνωρίζονται ως master.
Η ΑΔΙΠ, και η Συνθήκη της Μπολόνια λένε άλλα. Τα ξένα ευρωπαϊκά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα έχουν πρώτο κύκλο σπουδών μέχρι τέσσερα έτη στις ειδικότητες των μηχανικών. Η Γερμανία και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες μείωσαν τις πενταετής σπουδές και τις προσάρμοσαν. Εμείς τι κάνουμε???
Αναρωτιέμαι πάντως αν τα Πολυτεχνεία μετά την αναγνώριση των πενταετών σπουδών με μάστερ θα οργανώνουν αυτοτελή μεταπτυχιακά προγράμματα ειδίκευσης???
Τέτοιου είδους παρεμβάσεις είναι καθαρά συντεχνιακού τύπου και τίποτα περισσότερο. Ας μας πουν αυτοί που συνέταξαν το Σχέδιο Νόμου ποια μεθοδολογία και επιχειρηματολογία χρησιμοποίησαν και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι πενταετείς σπουδές πρέπει να αναγνωρίζονται ως master. Η ΑΔΙΠ, και η Συνθήκη της Μπολόνια λένε άλλα. Τα ξένα ευρωπαϊκά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα έχουν πρώτο κύκλο σπουδών μέχρι τέσσερα έτη στις ειδικότητες των μηχανικών. Η Γερμανία και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες μείωσαν τις πενταετής σπουδές και τις προσάρμοσαν. Εμείς τι κάνουμε??? Αναρωτιέμαι πάντως αν τα Πολυτεχνεία μετά την αναγνώριση των πενταετών σπουδών με μάστερ θα οργανώνουν αυτοτελή μεταπτυχιακά προγράμματα ειδίκευσης???