Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΟΣ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 11:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ,ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. 1.Να μην αλλάξει το ισχύον σύστημα διορισμών(60%-40%) το οποίο γενικά θεωρείται δίκαιο,αλλά να συνδεθεί και ο πίνακας αναπληρωτών με επιτυχία στο ΑΣΕΠ,προκειμένου να διορίζεται κάποιος(έτσι εξασφαλίζεται και η γνώση του αντικειμένου και η εμπειρία) 2.Οι πολύτεκνοι,οι τρίτεκνοι και οι λοιπές ειδικές κατηγορίες εκπαιδευτικών να προτάσσονται στους πίνακες διοριστέων και να διορίζονται μόνο εφόσον έχουν επιτυχία στο ΑΣΕΠ. 3.Η πρόσληψη για διδακτική στήριξη,για τη Σιβιτανίδειο,εκκλησιαστικά Σχολεία κ.λ.π. να γίνεται αποκλειστικά και μόνο από τους πίνακες αναπληρωτών.,για διαφάνεια και αξιοκρατία. 4.Οι δόκιμοι εκπαιδευτικοί πρέπει να επιμορφώνονται,αλλά δεν είναι σωστό να εργάζονται υπό τη «δαμόκλεια σπάθη» της απόλυσης.Η αξιολόγηση πρέπει να αφορά όλους τους εκπιδευτικούς και οι καταφανώς ακατάλληλοι για διδασκαλία να κατευθύνονται σε άλλους χώρους της δημόσιας διοίκησης.Άρα ναι στην αξιολόγηση αλλά με σκοπό να βελτιώσουμε τον εκπαιδευτικό και το δημόσιο σχολείο. Ευχαριστώ για την προσοχή σας και καλή επιτυχία στο έργο σας