Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | 23 Ιουνίου 2015, 15:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι μόνιμη νηπιαγωγός πε60 και θα ήθελα να εκφράσω τις σκέψεις μου καθώς έχω δουλέψει στη 15 ετία με πολλούς αναπληρωτές.Συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47.Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.Επίσης, η ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, θα πρέπει να ισχύσει αναδρομικά! Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που εργάζονται στην ειδική αγωγή έχουν ως προσόν πρόσληψης μόνο τα σεμινάρια των 400 ωρών ή μεταπτυχιακά στην ειδική αγωγή.Αντίθετα οι αναπληρωτές που εργάζονται στην γενική αγωγή έχουν ως προσόν πρόσληψης μόνο τη βαθμολογία από τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Δεδομένου λοιπόν ότι πρόκειται για δυο διαφορετικές δομές εκπαίδευσης με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ, είναι απαραίτητος ο διαχωρισμός των δυο πινάκων συνολικά από το 2010.Αξίζει να σημειωθεί ότι η προϋπηρεσία των αναπληρωτών ειδικής αγωγής προσμετράται όλα αυτά τα χρόνια στον οικείο πίνακα, όπου και προέρχεται. Είναι βέβαιο πως η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε δομές της ειδικής στον πίνακα της γενικής αδικεί τους αναπληρωτές της γενικής αγωγής και τους καταδικάζει σε ανεργία το επόμενο σχολικό έτος.ΕΙΝΑΙ ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΕΣ! Αντίθετα οι αναπληρωτές της ειδικής αν η προϋπηρεσία τους μετρήσει μόνο στον πίνακα της ειδικής αγωγής αναδρομικά από το 2010 θα συνεχίσουν να εργάζονται στις δομές της ειδικότητάς τους, όπως άλλωστε γίνεται μέχρι σήμερα. Καλούμε το υπουργείο Παιδείας να επιδείξει ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και να πράξει το αυτονόητο που αναμένουμε όλοι.