Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελένη | 3 Δεκεμβρίου 2009, 11:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"άφωνος" παρακολουθώ αυτές τις μέρες τη μάχη στη διαβούλευση μεταξύ αυτών που έχου τυπικά προσόντα (πτυχία) και αυτών που διαθέτουν προσόντα που έχουν αποκτηθεί από εμπειρία. Ποια προσόντα υπερτερούν των άλλων; Ποιος μπορεί να το εγγυηθεί αυτό; Νομίζω κανείς. Μόνο μια διαδικασία θα μπορούσε να εγγυηθεί την επιλογή των καταλληλότερων. Η αξιολόγηση. Αξιολόγηση λοιπόν των πτυχίων - αξιολόγηση της εμπειρίας - αξιολόγηση της εκπαιδευτικής προσφοράς. Και ο Θεός βοηθός... 1. Με την Παρατήρηση ότι ο νέος νόμος για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης θα πρέπει να πριμοδοτεί ισότιμα την εμπειρία στη διοίκηση, τα διάφορα πτυχία αλλά και την προσφορά του εκπαιδευτικού στο στίβο της μάχιμης εκπαίδευσης, προτείνω τα εξής, τα οποία πιστεύω ότι προσδίδουν έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των υποψηφίων, περιορίζοντας την δυνατότητα αυθαιρεσίας κατά την συνέντευξη. Η συνέντευξη να χωρίζεται σε: Α) Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα υποψηφίου. Να αποτιμάται έως και 10 μετρήσιμες μονάδες περιορίζοντας έτσι τις 20 αυθαίρετες μονάδες της συνέντευξης σε 10. Θεωρώ ότι τα μετρήσιμα αυτά συνιστούν εν μέρει αξιολόγηση και θα μπορούσαν να αναφέρονται σε: Σπουδές, σεμινάρια, οργανωτικές ικανότητες, εισηγήσεις, συμμετοχή ως μέλος σε Διοικητικά Συμβούλια Επιστημονικών-Εκπαιδευτικών Οργανώσεων ή και Συλλόγων, υλοποίηση καινοτόμων δράσεων, πιστοποιητικό εξειδίκευσης πανεπιστημίου σε θέματα εκπαιδευτικά και θέματα Οργάνωσης Διοίκησης σχολικών μονάδων, συνεργασία με φορείς, κοινωνική δράση και προσφορά & οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να αξιολογηθεί όσο ταπεινό κι αν είναι αρκεί να είναι χρήσιμο για την εκπαίδευση. Β) Προσωπική συνέντευξη Οι ερωτήσεις προς τους υποψηφίους να γίνονται από τράπεζα ερωτήσεων του Υπουργείου και στις οποίες θα έχουν πρόσβαση άπαντες!!! Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης να τηρούνται πρακτικά στα οποία θα μπορεί να καταφεύγει όποιος νιώθει αδικημένος. Μέσα από τη διαδικασία του βιογραφικού κυρίως αλλά και της αντικειμενικής συνέντευξης τα μόρια της διευθυντικής θητείας όσο και των πτυχίων, είναι δυνατό να ενδυναμώσουν ή να αποδυναμώσουν κάθε υποψηφιότητα….