Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ευαγγελία | 23 Ιουνίου 2015, 15:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διαχωρισμός των πινάκων γενικής-ειδικής θα είναι απόλυτα δίκαιος εάν έχει και αναδρομική ισχύ!!! Η εργασία στην ειδική αγωγή δεν θα πρέπει να λειτουργήσει ως μία ευκαιρία για το πέρασμα από τον έναν πίνακα στον άλλο!!!Όσοι επέλεξαν να υπηρετήσουν τις δομές της ειδικής αγωγής και επέλεξαν την ένταξή τους στον οικείο πίνακα, να δουν την προσμέτρηση των μορίων τους στον πίνακα αυτό και να μην επιθυμούν την ένταξή τους σε έναν πίνακα από τον οποίο δεν προσλήφθηκαν ποτέ!!! Η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα κινείται σε απόλυτα λογική βάση και να παραμείνει ως έχει!!!!