• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρίνα' | 23 Ιουνίου 2015, 16:18

    ίμαι διορισμένη νηπιαγωγός και στηρίζω αδιαμφισβήτητα τους εκπαιδευτικούς ολων των ειδικοτητων. Δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω τους κόπους των συναδέλφων που μελετησαν για να πετυχουν σε παννελήνιο διαγωνισμό και ετρεχαν ταυτοχρονα σε ολα τα σχολεια για αναπληρωση και ωρομισθία και παράλληλα κυνηγούσαν σε καθε σεμιναριο η μεταπτυχιακο που θα αναβαθμιζε το εργο τους και προσπαθούσαν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες οποιουδήποτε μαθητή της τάξης τουσ είτε με ειδικές είτε με μη εκπαιδευτικές ανάγκες. Μετα λύπης μου όμως παρακολούθω οτι η χρησιμοποιειται ως επιχείρημα μόνο από ΠΕ60,50 και ΠΕ70,50 δηλαδή μονόπλευρα καθώς και οι γενικής αγωγής ανταπεξήλθαν σε τέτοιες συνθήκες και εγώ η ιδια πολλές χρονιές.Αν ο πινακας προσληψης ήταν ένας δε θα υπήρχε και προβλημα στην προυπηρεσία ομως με δεδομένο διαφορετικούς πίνακες στους οποίους εντασσονται με διαφορετικά κτριτήρια οι εκπαιδευτικοί είναι απαραίτητος πλεον ο διαχωρισμός. 'Η Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΛΩΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ 'Η ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.Ετσι θα αποκατασταθεί το αισθημα δικαιου.Η εφαρμογή της παραγραφου 4 του αρθρου 47 συνεπώς πρέπει να έχει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ισχύ. Ευελπιστώ πως η καινούρια αριστερή κυβέρνηση θ’ αναγνωρίσει τους κόπους ετών λαμβανοντας υποψη όλους τους εκπαιδευτικούς σύμφωνα με τις εξαγγελίες της και δε θ’ αποτελέσει μια νέα απογοήτευση για τον εκπαιδευτικό κλάδο!