Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης | 23 Ιουνίου 2015, 16:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προφανώς και στην πρόταση υπάρχουν πολλές αδικίες. Είναι φανερό ότι το διαίρει και βασίλευε των προηγουμένων δεν μπορεί να συμμαζευτεί έτσι εύκολα. Συνεπώς: 1. Είναι άδικο για όσους επέλεξαν να "αυτοεξοριστούν" σε δυσπρόσιτα, υπό την αναταπόδοση του διπλασιασμού των μορίων, αναδρομικά να ακυρώνονται. Αυτή η "αναδρομική ισχύς" αρχίζει και γίνεται εφιάλτης στον τόπο. Γιατί μας αδικεί τόσο; 2. Προφανώς το ίδιο πρόβλημα αναδρομικής ισχύος είναι και η επιτυχία στο ΑΣΕΠ. Τι πάει να πει "επιτυχών μη διοριστέος"; Τι πατέντα είναι αυτή; Με την ίδια λογική, οι περσινοί που δεν μπήκαν ιατρική επειδή τους έλειπαν μερικά μόρια, ας μπουν φέτος, που οι βάσεις θα πέσουν!!! Ο διαγωνισμός είχει υπέρ και κατά και έχει αμφισβητηθεί ως διαβλητός. Έχει αδικήσει κατάφορα εργαζόμενους εκπαιδευτικούς και έχει ευνοήσει νεαρότερους, χωρίς επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις, που είχαν άφθονο ελεύθερο χρόνο για προετοιμασία. Επιπλέον, μετά από 7 και χρόνια, ποια είναι η εγγύηση ότι ο τότε γνώστης (άραγε γνώστης ή καλά ετοιμασμένος για τον συγκερκιμένο μηανισμό;) εξακολουθεί να βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο και δεν τα έχει παρατήσει; Πείτε μου μια χώρα του κόσμου, έστω και τριτοκοσμική, που κριτήριο επιλογής είναι οι επιδόσεις κάποιου υποψηφιου προ επταετίας και άνω!!! Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά. 3. Θεωρώ ότι η μοριοδότηση των επιτυχόντων ΑΣΕΠ είναι υπερβολική, με βάσει όσα προανέφερα. Ένα παράδειγμα: κάποιος που βαθμολογήθηκε σε ΑΣΕΠ με 65, και δεν δίδαξε ποτέ, λαμβάνει 65 μόρια. Εκπαιδευτικός με πέντε χρόνια διδασκαλίας, σε δυσπρόσιτα και εκτός έδρας σχολεία, λαμβάνει 60 μόρια!!! Αυτή δεν είναι αδικία; Και αν το δούμε αυστηρά, ποιος από τους δύο είναι πιο δοκιμασμένος και "ψημένος" στην αίθπυσα; Προτείνω, για να μη θεωρηθεί ότι διαγράφεται η προσπάθεια οποιουδήποτε, να πριμοδοτείται στους πίνακες ο εκπαιδευτικός με τη φόρμουλα: {καλύτερη βαθμολογία ΑΣΕΠ, οποιασδήποτε χρονιάς)-55}+(1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας). Έτσι, δεν θα θεωρηθεί ότι κάποιος που έδωσε παλαιότερο ΑΣΕΠ αδικείται, ευνοείται η καλύτερη επίδοση και η μοριοδότηση δεν γίνεται υπερβολική. Και επιτέλους, ένας πίνακας να τελειώνουμε. Αυτή η πασνπερμία πινάκων, ώστε κάθε φορά να ευνοούνται όσοι είχαν καλύτερη ενημέρωση και με πληρωμένα ολιγόωρα σεμινάρια της κακιάς ώρας να γίνονται "ειδικοί" πρέπει να τελειώνει. Είναι μια φάμπρικα που έχει προκαλέσει μόνο προβλήματα. Τα υπόλοιπα είναι για να διαιωνίζουμε καταστάσεις.