Νομίζω ότι είναι λάθος η μη θέσπιση διαδικασιών αξιολόγησης - κρίσης για τη βαθμίδα του Λέκτορα που αυτόματα σημαίνει την μη αναπαραγωγή του.
Με αυτό τον τρόπο, θα ανέβει ο μέσος όρος ηλικίας των ΔΕΠ, δεν θα ανακοπεί η φυγή εγκεφάλων κ.α
Κατά την άποψη μου κατά τη διαδικασία αναπαραγωγής των μελών ΔΕΠ απαιτούνται και ο εμπλουτισμός επιστημόνων από άλλα ιδρύματα και χώρες αλλά και από τα εγχώρια ΑΕΙ, ένας γραμμικός συνδυασμός χωρίς αφορισμούς.
Είναι όμως σημαντικό, να έχουν τα εγχώρια ΑΕΙ να αναπαράγουν το δυναμικό τους. Εκτιμώ ότι με την ουσιαστική κατάργηση της βαθμίδας του Λέκτορα (όσο αναφορά τις νέες θέσεις) είναι πολύ δύσκολο για ένα κάτοχο διδακτορικού διπλώματος από εγχώριο ΑΕΙ να παραμείνει στο χώρο της έρευνας και διδασκαλίας με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες και επομένως μελλοντικά να ανταπεξέλθει στα κριτήρια για Επίκουρο Καθηγητή.
Έτσι η διατήρηση της βαθμίδας του Λέκτορα θα δώσει τη δυνατότητα σε κάποιους νέους επιστήμονες που ζουν στο εσωτερικό να συνεχίσουν την ακαδημαϊκή έρευνα και διδασκαλία ενώ μπορούν να αξιοποιήσουν μελλοντικά και το θεσμό της εκπαιδευτικής άδειας.
Νομίζω ότι είναι λάθος η μη θέσπιση διαδικασιών αξιολόγησης - κρίσης για τη βαθμίδα του Λέκτορα που αυτόματα σημαίνει την μη αναπαραγωγή του. Με αυτό τον τρόπο, θα ανέβει ο μέσος όρος ηλικίας των ΔΕΠ, δεν θα ανακοπεί η φυγή εγκεφάλων κ.α Κατά την άποψη μου κατά τη διαδικασία αναπαραγωγής των μελών ΔΕΠ απαιτούνται και ο εμπλουτισμός επιστημόνων από άλλα ιδρύματα και χώρες αλλά και από τα εγχώρια ΑΕΙ, ένας γραμμικός συνδυασμός χωρίς αφορισμούς. Είναι όμως σημαντικό, να έχουν τα εγχώρια ΑΕΙ να αναπαράγουν το δυναμικό τους. Εκτιμώ ότι με την ουσιαστική κατάργηση της βαθμίδας του Λέκτορα (όσο αναφορά τις νέες θέσεις) είναι πολύ δύσκολο για ένα κάτοχο διδακτορικού διπλώματος από εγχώριο ΑΕΙ να παραμείνει στο χώρο της έρευνας και διδασκαλίας με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες και επομένως μελλοντικά να ανταπεξέλθει στα κριτήρια για Επίκουρο Καθηγητή. Έτσι η διατήρηση της βαθμίδας του Λέκτορα θα δώσει τη δυνατότητα σε κάποιους νέους επιστήμονες που ζουν στο εσωτερικό να συνεχίσουν την ακαδημαϊκή έρευνα και διδασκαλία ενώ μπορούν να αξιοποιήσουν μελλοντικά και το θεσμό της εκπαιδευτικής άδειας.