Με την παρούσα μορφή η ΤΘΔΔ είναι δύσχρηστη για το μαθητή διότι
αφενός δε γνωρίζει σε κάθε στιγμή της σχολικής χρονιάς για ποια θέματα επαρκεί η ύλη που έχει διδαχθεί ως τότε ώστε να τα λύσει,
αφετέρου το άνοιγμα κάθε θέματος-pdf ένα προς ένα είναι χρονοβόρο.
Αν θέλουμε λοιπόν η ΤΔΘΘ να είναι εύχρηστη για καθηγητές και κυρίως για μαθητές, προτείνω:
1) ταξινόμηση των θεμάτων σε κεφάλαια και μία κατηγορία ονόματι "συνδυαστικά" για τα θέματα που άπτονται περισσοτέρων του ενός κεφαλαίων
2) εκ νέου οργάνωση των αρχείων ώστε όλα τα θέματα κάθε μιας από τις κατηγορίες αυτές να αποτελούν ένα ενιαίο αρχείο pdf.
Με την παρούσα μορφή η ΤΘΔΔ είναι δύσχρηστη για το μαθητή διότι αφενός δε γνωρίζει σε κάθε στιγμή της σχολικής χρονιάς για ποια θέματα επαρκεί η ύλη που έχει διδαχθεί ως τότε ώστε να τα λύσει, αφετέρου το άνοιγμα κάθε θέματος-pdf ένα προς ένα είναι χρονοβόρο. Αν θέλουμε λοιπόν η ΤΔΘΘ να είναι εύχρηστη για καθηγητές και κυρίως για μαθητές, προτείνω: 1) ταξινόμηση των θεμάτων σε κεφάλαια και μία κατηγορία ονόματι "συνδυαστικά" για τα θέματα που άπτονται περισσοτέρων του ενός κεφαλαίων 2) εκ νέου οργάνωση των αρχείων ώστε όλα τα θέματα κάθε μιας από τις κατηγορίες αυτές να αποτελούν ένα ενιαίο αρχείο pdf.