Οι εξελίξεις μελών ΔΕΠ πρέπει να είναι κλειστές και να εξηγήσω το σκεπτικό μου: είναι γνωστό ότι κάθε δημόσιος υπάλληλος ο οποίος είναι μόνιμος και έχει διδακτορικό μπορεί (και πολλές φορές το κάνει), να κάνει αιτήσεις σε εξελίξεις μελών ΔΕΠ. Εάν δεν πάρει την θέση ως μέλος ΔΕΠ ο δημόσιος υπαλληλος, παραμένει στην θέση του στο δημόσιο, σε αντίθεση με το μέλος ΔΕΠ που άμα χάσει την θέση του στο πανεπιστήμιο μένει άνεργος, σε μεγάλη ηλικία και έχοντας επενδύσει πολλά χρόνια και χρήμα στην επιστημονική του κατάρτιση.
Οπότε, θεωρώ κοινή λογική το γεγονός ότι αφού όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι με διδακτορικό μπορούν να αιτηθούν για θέσεις μελών ΔΕΠ, έτσι και τα μέλη ΔΕΠ Εσωτερικού και Εξωτερικού, θα πρέπει να μπορούν να κάνουν αίτηση σε εξελίξεις δημοσίων υπαλλήλων και οι οποίες θα γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε όλο το δημόσιο, σε όλα τα υπουργεία και ειδικά στις θέσεις των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων.
Σε κάθε άλλη περίπτωση οι εξελίξεις των μελών ΔΕΠ θα πρέπει να είναι με κλειστή διαδικασία και αφού προϋπάρχουν κάποια βασικά προσόντα για κάθε βαθμίδα (προϋπηρεσία, δημοσιεύσεις). Να υπενθυμίσω, ότι προ κρίσης οποιοδήποτε μέλος ΔΕΠ έχανε την θέση του μπορούσε να συνεχίσει να εργάζεται σε κάποια άλλη θέση του δημόσιου τομέα, συναφή πάντα με το γνωστικό του αντικείμενο.
Τέλος, θεωρώ ακαδημαϊκά αδιανόητο, τόσα χρόνια σε εξελίξεις μελών ΔΕΠ να μην προσμετρούνται σε μέγιστο βαθμό οι αξιολογήσεις των μελών ΔΕΠ όσο αφορά την διδακτική τους ικανότητα. Μέλος ΔΕΠ σημαίνει Διδακτικό και Ερευνητικό Προσωπικό, αλλιώς ας γίνει μόνο Ερευνητικό Προσωπικό. Έτσι όπως γίνονται σήμερα οι εξελίξεις, τα περισσότερα μέλη ΔΕΠ μπαίνουν μέσα στις αίθουσες αδιάφοροι και οι φοιτητές δεν κατανοούν τις παραδόσεις διότι ο καθηγητής δεν ενδιαφέρεται, αφού εξελίσσεται μόνο με τις δημοσιεύσεις. Θεωρώ ότι πρωτεύων σκοπός του κάθε μέλους ΔΕΠ και του υπουργείου πρέπει να είναι η διδασκαλία και η μεταλαμπάδευση γνώσεων στους φοιτητές, εξού και ο τίτλος «Καθηγητής Πανεπιστημίου» και όχι «Ερευνητής Πανεπιστημίου»
Με εκτίμηση.
Οι εξελίξεις μελών ΔΕΠ πρέπει να είναι κλειστές και να εξηγήσω το σκεπτικό μου: είναι γνωστό ότι κάθε δημόσιος υπάλληλος ο οποίος είναι μόνιμος και έχει διδακτορικό μπορεί (και πολλές φορές το κάνει), να κάνει αιτήσεις σε εξελίξεις μελών ΔΕΠ. Εάν δεν πάρει την θέση ως μέλος ΔΕΠ ο δημόσιος υπαλληλος, παραμένει στην θέση του στο δημόσιο, σε αντίθεση με το μέλος ΔΕΠ που άμα χάσει την θέση του στο πανεπιστήμιο μένει άνεργος, σε μεγάλη ηλικία και έχοντας επενδύσει πολλά χρόνια και χρήμα στην επιστημονική του κατάρτιση. Οπότε, θεωρώ κοινή λογική το γεγονός ότι αφού όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι με διδακτορικό μπορούν να αιτηθούν για θέσεις μελών ΔΕΠ, έτσι και τα μέλη ΔΕΠ Εσωτερικού και Εξωτερικού, θα πρέπει να μπορούν να κάνουν αίτηση σε εξελίξεις δημοσίων υπαλλήλων και οι οποίες θα γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε όλο το δημόσιο, σε όλα τα υπουργεία και ειδικά στις θέσεις των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι εξελίξεις των μελών ΔΕΠ θα πρέπει να είναι με κλειστή διαδικασία και αφού προϋπάρχουν κάποια βασικά προσόντα για κάθε βαθμίδα (προϋπηρεσία, δημοσιεύσεις). Να υπενθυμίσω, ότι προ κρίσης οποιοδήποτε μέλος ΔΕΠ έχανε την θέση του μπορούσε να συνεχίσει να εργάζεται σε κάποια άλλη θέση του δημόσιου τομέα, συναφή πάντα με το γνωστικό του αντικείμενο. Τέλος, θεωρώ ακαδημαϊκά αδιανόητο, τόσα χρόνια σε εξελίξεις μελών ΔΕΠ να μην προσμετρούνται σε μέγιστο βαθμό οι αξιολογήσεις των μελών ΔΕΠ όσο αφορά την διδακτική τους ικανότητα. Μέλος ΔΕΠ σημαίνει Διδακτικό και Ερευνητικό Προσωπικό, αλλιώς ας γίνει μόνο Ερευνητικό Προσωπικό. Έτσι όπως γίνονται σήμερα οι εξελίξεις, τα περισσότερα μέλη ΔΕΠ μπαίνουν μέσα στις αίθουσες αδιάφοροι και οι φοιτητές δεν κατανοούν τις παραδόσεις διότι ο καθηγητής δεν ενδιαφέρεται, αφού εξελίσσεται μόνο με τις δημοσιεύσεις. Θεωρώ ότι πρωτεύων σκοπός του κάθε μέλους ΔΕΠ και του υπουργείου πρέπει να είναι η διδασκαλία και η μεταλαμπάδευση γνώσεων στους φοιτητές, εξού και ο τίτλος «Καθηγητής Πανεπιστημίου» και όχι «Ερευνητής Πανεπιστημίου» Με εκτίμηση.