Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | 23 Ιουνίου 2015, 18:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΑΞΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ;ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΤΗΣ SALAMANCA ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (1994).ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!! ΕΠΙΣΗΣ, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ; ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ, ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΣΤΕΡ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΠΤΥΧΙΑ.ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ.