Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)Σχόλιο του χρήστη Θανάσης Οικονόμου | 23 Ιουνίου 2015, 18:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κύριε Υπουργέ, είμαι σπουδαστής στη ΣΕΚ Επιδαύρου, στο τμήμα μελισσοκομίας, έχοντας ήδη τίτλο τεχνολόγου γεωπόνου, του ΤΕΙ Καλαμάτας. Αποφάσισα να εγγραφώ στη σχολή για να διευρύνω τους επαγγελματικούς μου ορίζοντες σε μια εποχή που οι εργασιακές διέξοδοι τείνουν να στερεύουν. Η μελισσοκομία στην περιοχή μου κατέχει περίοπτη θέση - οι μελισσοκόμοι στον Αγ. Δημήτριο Επιδαύρου έχουν τη δεύτερη θέση πληθυσμιακά, σε κατάταξη σε όλη την Ελλάδα - πράγμα που συντείνει στην σημασία της συνέχισης λειτουργίας της σχολής. Εγώ, αλλά και οι συμμαθητές μου, οι περισσότεροι επαγγελματίες μελισσοκόμοι, μάθαμε ήδη πολλά, αν και παρακολουθήσαμε μόνο τέσσερις μήνες μαθήματα. Η καθημερινή μας συμμετοχή και η εφαρμογή των γνώσεων που εισπράξαμε, αναβάθμισε το προϊόν μας, την ποιότητα, την ποσότητά και την αναγνωρισημότητα του. κύριε Υπουργέ, αντί να καταργήσετε τη σχολή ίσως πρέπει να την ενισχύσετε, ούτως ώστε να θεμελιωθούν οι παράγοντες, που θα αυξήσουν την παραγωγή στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα, με σκοπό να βοηθήσουν την Ελλάδα να βγει απ' την κρίση. ...ας θυμηθούμε τα λόγια του Ελύτη... "Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι. Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις".