Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ | 23 Ιουνίου 2015, 18:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ σωστή η ρύθμιση της μη προσμέτρησης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών ειδικής αγωγής στους πίνακες της γενικής. Έγινε το αυτονόητο, να εφαρμοστεί αναδρομικά. Με τόσα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα δεν υπάρχουν χρήματα για πέταμα, είναι πολυτέλεια να προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής για να βοηθήσουν τους αδύναμους μαθητές και γενικά άτομα με αναπηρίες, αφήνοντας στο έλεος του θεού όλους τους υπόλοιπους μαθητές για τους οποίους το κράτος πρέπει να δείχνει μεγαλύτερο ενδιαφέρον . Παραβιάζει την αρχή της ισότητας η ειδική αντιμετώπιση των μαθητών, δεν γίνεται να έχουν ξεχωριστό δάσκαλο για ιδιαίτερα σε δημόσιο σχολείο όταν σε άλλες περιοχές υπάρχουν κενά και 30 μαθητές σε κάθε τμήμα! Πόσο ακόμα θα συνεχιστεί αυτή η ειδική μεταχείριση για τα αμεα, Μπαίνουν χωρίς εξετάσεις στα ΑΕΙ και στη συνέχεια προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα στο δημόσιο. Μια χρεοκοπημένη χώρα σαν την Ελλάδα δεν μπορεί σπαταλάει χρήματα για δομές ειδικής αγωγής. Σιγά τα προσόντα που πρέπει να έχει κάποιος να διδάξει σε μαθητές με προβλήματα και ζητούν να μετρήσει η προϋπηρεσία στους πίνακες γενικής. Ως εδώ με την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος , να καταργηθεί εντελώς η ειδική αγωγή, για να μην υπάρχει πρόβλημα και με την προϋπηρεσία… Μόλις βγούμε από τα μνημόνια ας επανέλθει!!!