Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Άκης | 23 Ιουνίου 2015, 19:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω πως η προυπηρεσία που προέρχεται από δημόσια σχολεία στα πλαίσια της ειδικής εκπαίδευσης πρέπει να προσμετράται και στους πίνακες γενικής εκπαίδευσης, όπως ίσχυε εδώ και τόσα χρόνια , γιατί η εκπαίδευση είναι ενιαία. Για παράδειγμα τα Τμήματα ένταξης είναι μέσα στο σχολείο και η Παράλληλη Στήριξη είναι μέσα στην ίδια αίθουσα, όπου συνυπάρχουν οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με τους υπόλοιπους συμμαθητές τους ακολουθώντας το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου τους στα πλαίσια της Γενικής εκπαίδευσης. Επομένως η προυπηρεσία από την ειδική αγωγή είναι μέσα στα ευρύτερα πλαίσια της γενικής αγωγής και για αυτό το λόγο πρέπει να συνεχίσει η προσμέτρησή της και στους πίνακες αναπληρωτών Γενικής εκπαίδευσης.