Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σταύρος | 23 Ιουνίου 2015, 21:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ΥΠΟΠΑΙΘ αναγνωρίζει στους μόνιμους εκπαιδευτικούς την δυνατότητα να επιλέξουν την δομή που θα εργαστούν μεταφέροντας όλα τα χρόνια υπηρεσίας τους χωρίς να κάνει διάκριση στο αν η υπηρεσία τους προσφέρθηκε στην γενική ή στην ειδική αγωγή, ακόμη και όταν έχουν διοριστεί ως εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής. Αυτό ως το θεωρώ απόλυτα λογικό και σωστό να συμβαίνει καθώς πρόκειται για χρόνια εργασίας με μαθητές και η εκπαίδευση έχει προσφερθεί στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και καθώς οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί έχουν τα τυπικά προσόντα. Πώς όμως, μπορεί να αφαιρείται η δυνατότητα αντίστοιχης επιλογής, με τους ίδιους όρους στους αναπληρωτές που έχουν τον ίδιο βασικό τίτλο σπουδών και έχουν αποκτήσει επιπλέον προσόντα που τους καθιστούν ικανούς να εργαστούν στην ειδική αγωγή; Όταν ένας εκπαιδευτικός διορίζεται ώστε να διδάξει το αντικείμενο του βασικού τίτλου σπουδών του, σε μαθητές με εκπαιδευτικές ή μαθησιακές ανάγκες τότε είναι άδικο να θεωρείται πως δεν έχει αποκτήσει εμπειρία στην διδασκαλία του αντικειμένου του και να μην του αναγνωρίζεται η διδασκαλία αυτή ως προϋπηρεσία στην εκπαίδευση μαθητών. Πού είναι λοιπόν η κοινή αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αλλά και συνεκδοχικά των πολιτών; Αν είσαι μόνιμος τότε αθροίζεται η υπηρεσία σου ανεξαρτήτως δομής ενώ αν είσαι αναπληρωτής ισχύουν άλλα μέτρα και σταθμά; ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο. Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία. Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση. Ελπίζουμε να συνεχίσει να τηρεί τα όσα έχει εξαγγείλει.