• Σχόλιο του χρήστη 'ΗΡΑΚΛΗΣ' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 12:13

    Οι «ΑΘΛΟΙ» ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ: «…Ο μύθος, που σώθηκε από τον Ξενοφώντα, μας διηγείται το περιστατικό εκείνο, που ο Ηρακλής (=ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ) καθισμένος σ' ένα σταυροδρόμι, είδε να περνούν από μπροστά του δύο πανέμορφες κοπέλες. Η μια του έδειξε έναν εύκολο(=ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ), φαρδύ(=100% γραπτός ΑΣΕΠ) και ίσιο (ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ 40%), που αν τον ακολουθούσε, θα χαιρόταν τη ζωή (=ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ), αλλά θα έκανε ένα σωρό κακές πράξεις που θα τον καταδίκαζαν στην κρίση των ανθρώπων (=ΘΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ). Αυτή ήταν η ΚΑΚΙΑ (=100% ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ). Η άλλη κόρη, η Αρετή (=ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΣΕΠ), του έδειξε ένα δύσκολο δρόμο (βλέπε: ΜΑΖΕΥΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ: ΠΤΥΧΙΑ με καλό βαθμό, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ), γεμάτο κοφτερές πέτρες (βλέπε: ΜΑΖΕΥΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ) και αγκάθια (βλέπε: ΜΑΖΕΥΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ), στενό(=40%) και δύσβατο (ΒΙΑΙΕΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ «ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ») , που θα τον βάδιζε δύσκολα (ΠΕΡΑΣΑΝ ΧΡΟΝΙΑ), αλλά θα κέρδιζε στο τέλος του την αναγνώριση από τους συνανθρώπους του(=ΜΑΘΗΤΕΣ, ΓΟΝΕΙΣ, ΜΟΝΙΜΟΙ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ). Ο Ηρακλής ακολούθησε την Αρετή, προτιμώντας να ΥΠΟΦΕΡΕΙ για να διαβεί το δύσβατο δρόμο της, αλλά να γνωρίσει τη ΔΟΞΑ και την ΤΙΜΗ με τις καλές του πράξεις και την ΑΡΕΤΗ ΤΟΥ...» κ.κ. Υπουργοί ζητάτε από τον Ηρακλή αφού ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ όλους τους ΑΘΛΟΥΣ (ακολουθώντας τον ηθικό δρόμο της ΑΡΕΤΗΣ και της ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ) να αποδείξει την αξία του περνώντας ΚΑΙ από τον δρόμο της ΚΑΚΙΑΣ (στρίβειν δια του «γραπτού διαγωνισμού») !!!! αυτά δεν συμβαίνουν ούτε στα παραμύθια. Υ.Γ. συμβουλή ΗΡΑΚΛΗ προς νομοθέτες: «Επί αιώνες γενεές-γενεών μεγάλωσαν με το ηθικό δίδαγμα του μύθου μου ότι στην ζωή πρέπει να πορευόμαστε από τον δρόμο της ΑΡΕΤΗΣ-ΑΝΔΡΕΙΑΣ και όχι από τον «κοφτό» δρόμο της ΚΑΚΙΑΣ . Μην αλλάζετε τον μύθο μου γιατί ανοίγετε του ΑΣΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ .»