Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης | 23 Ιουνίου 2015, 22:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Με αφορμή τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις, θεωρείται απαράδεκτος ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, μέσω της μη προσμέτρησης της αποκτηθείσης προϋπηρεσίας και στους δυο πίνακες γενικής. Όταν μάλιστα τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση υφίστανται μια συγκεκριμένη πραγματικότητα. Δια του νόμου, άτομα με προπτυχιακές σπουδές γενικής εκπαίδευσης μπορούσαν να στελεχώνουν τις δομές της ειδικής εκπαίδευσης, έχοντας λάβει κάποια επιπλέον εκπαίδευση γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό, αφού θεωρούνταν επαρκή όσον αφορά το επιστημονικό τους υπόβαθρο για να στελεχώνουν την ειδική εκπαίδευση, καλύπτοντας τεράστιες λειτουργικές ανάγκες των δομών ειδικής αγωγής σε ολόκληρη τη χώρα. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της β΄βάθμιας ειδικής εκπαίδευσης έχουν ως ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ, δηλ. φιλόλογοι μαθηματικοί, Φυσικοί κ.λπ. Αν δεν το έχουν αυτό, δεν μπορούν να εργαστούν στις δομές της ειδικής εκπαίδευσης. Τα σεμινάρια, μεταπτυχιακά κ.λπ. λογίζονται ως πρόσθετο κριτήριο επιλογής, απαραίτητο φυσικά κι αυτό για τη διδασκαλία ως ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Άρα η ίδια η πολιτεία αναγνωρίζει ότι πρώτα ο εκπαιδευτικός είναι φιλόλογος, μαθηματικός κ.λπ. και στη συνέχεια ζητά το επιπρόσθετο προσόν που τον κατατάσσει ως εκπαιδευτικό ειδικής εκπαίδευσης. Χωρίς το βασικό του πτυχίο, δεν μπορεί να προσληφθεί αυτός ο εκπαιδευτικός σε δομές ειδικής εκπαίδευσης όσα πρόσθετα κριτήρια κι αν έχει. Επίσης, ας μην ξεχνάμε ότι στο σχολείο της ειδικής ο εκπαιδευτικός καλείται να εργαστεί ως φιλόλογος, μαθηματικός κ.λπ. και όχι ως κάποιος υπάλληλος γενικών καθηκόντων που έχει εξειδίκευση στην ειδική εκπαίδευση.