Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αδαμαντία | 23 Ιουνίου 2015, 23:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απαράδεκτο να συζητάμε για διαχωρισμό της προϋπηρεσίας της Ειδικής Αγωγής από τη Γενική Εκπαίδευση. Εξάλλου τόσο η Ειδική όσο και η Γενική Εκπαίδευση εντάσσονται στο ενιαίο πλαίσιο της υποχρεωτικής παρεχόμενης εκπαίδευσης που προβλέπεται και προστατεύεται από το Σύνταγμα. Η Ειδική εκπαίδευση θεσπίστηκε για τους μαθητές εκείνους που για διάφορους λόγους (π.χ. μαθησιακές ή άλλες δυσκολίες) δεν μπορούν να ακολουθήσουν το μέσο ρυθμό εκπαίδευσης της πλειονότητας των μαθητών, γεγονός το οποίο θα οδηγούσε αναπόφευκτα είτε σε σχολική διαρροή είτε σε αναγκαστική επιβράδυνση του ρυθμού διδασκαλίας της πλειοψηφίας των άλλων μαθητών (που φοιτούν στα γενικά σχολεία). Οφείλουμε να κατανοήσουμε ότι τα Ειδικά Σχολεία αποτελούν ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ της Γενικής εκπαίδευσης, όπως αντίστοιχα υποσύνολο αποτελούν τα Εκκλησιαστικά σχολεία, τα Μουσικά σχολεία, η Σιβιτανίδειος κλπ. Οι αναπληρωτές της Ειδικής Αγωγής δεν έχουν απεμπολήσει καθ’ οιονδήποτε τρόπο τη Γενική τους εξειδίκευση βάσει ειδικότητας. Το ότι συμμετέχουν ΚΑΙ στον πίνακα της Ειδικής Αγωγής οφείλεται σε ΠΡΟΣΘΕΤΑ προσόντα/κριτήρια που έχουν αποκτήσει και τα οποία τους δίνουν το δικαίωμα αυτό (καθώς και σε όποιον άλλο αποφασίσει να τα αποκτήσει ελεύθερα). Άλλωστε, σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής είναι ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΟΙ και στον αντίστοιχο πίνακα της Γενικής εκπαίδευσης του κλάδου τους. Το γεγονός ότι το Υπουργείο τους απορροφά κατά προτεραιότητα στα σχολεία Ειδικής Αγωγής γίνεται για να καλυφθούν τα ανάλογα κενά από εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο σε διαφορετική περίπτωση δεν θα υπήρχε.