Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κώστας | 23 Ιουνίου 2015, 23:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μια αδικία που πρέπει να αποφευχθεί ….. Είναι απαράδεκτο να συζητάμε για διαχωρισμό της προϋπηρεσίας της Ειδικής Αγωγής από τη Γενική Εκπαίδευση. Η επαγγελματική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών έχει τεθεί στο επίκεντρο συζητήσεων στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Η ποιότητα και η κατάρτιση τα χρόνια των σπουδών και έπειτα, είναι το ζητούμενο στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στις δομές Ε.Α.Ε , προσπάθησαν όλα αυτά τα χρόνια να ανταποκριθούν στις ανάγκες της εκπαίδευσης. Μετά το βασικό πτυχίο και δίνοντας παράλληλα δύο και τρεις φορές ΑΣΕΠ, αποκτούσαν επαγγελματικά εφόδια σε προγράμματα εξειδίκευσης και επιμόρφωσης. Τελικά, αναρωτιόμαστε αν εκτιμάται η προσπάθεια τους ή τιμωρείται στερώντας τους την ένταξη στους πίνακες του κλάδου τους και σταδιακά τους στέλνουν στην ανεργία. Αναγνώριση της προϋπηρεσίας μας που με τόσο κόπο αποκτήθηκε σε όλα τα μέρη της Ελλάδας. Ένταξη στους πίνακες της Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης χωρίς Διαπραγματεύσεις!!!!!