• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ' | 25 Νοεμβρίου 2009, 14:42

    Αγαπητή Κα Υπουργέ, Εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο σας. Θα ήθελα να σας ενημερώσω, ότι με εξέπληξε ο αριθμός υπεράριθμων καθηγητών πολλών ειδικοτήτων, αλλά κυρίως των ξένων Γλωσσών Γαλλικής και Γερμανικής που έσπασε κάθε ρεκόρ καθώς και η σοβαρή δουλειά που επιτελούν στο υπουργείο μιας και κατά δήλωση σας βγάζουν κυρίως φωτοτυπίες, την ίδια στιγμή που υπάρχουν ακόμα κενά στα σχολεία μας. Συγκεκριμένα ο τριψήφιος αριθμός υπεράριθμων καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής που αναφέρατε σε πρόσφατες δηλώσεις σας είναι το λιγότερο προκλητικός την ίδια στιγμή που δεν υπήρχε Καθηγητής Γαλλικής έως τώρα στο 1o και 2ο Δημοτικό Πόρτο Ράφτη Μαρκοπούλου, που πάει η κόρη μου. Μετά από αυτές τις δηλώσεις σας θα ήθελα να δω όλους αυτούς τους ανθρώπους στις θέσεις τους το συντομότερο δυνατόν. Από τους τριψήφιους αριθμούς όμως που δηλώσατε, μόνο μία καθηγήτρια στείλατε στην Τήλο και αυτό με προβληματίζει ως πολίτη. Το πιο προκλητικό (και ο λόγος που σας γράφω) είναι κατά την γνώμη μου το εξής. Ενώ στο 2ο Γυμνάσιο Μαρκοπούλου στο Πόρτο Ράφτη (που υπάρχει γνωστή μου καθηγήτρια) υπάρχουν 2 καθηγητές Γαλλικών ως Αναπληρωτές, για 3 τμήματα Α Γυμνασίου, 3 τμήματα Β Γυμνασίου και 3 τμήματα Γ Γυμνασίου δηλαδή 9 τμήματα = 18 ώρες / εβδομάδα (λιγότερες ώρες από αυτές που απαιτούνται για 1 αναπληρωτή), το δικό μου παιδί στην 6η Δημοτικού στο 1ο Δημοτικό, περίμενε να διοριστεί ωρομίσθιος Γαλλικής μέχρι τις 10/11(περίπου)!!! Έχασε λοιπόν τόσες ώρες μαθημάτων και ο καθηγητής ήταν δίπλα - τόση λοιπόν αδιαφορία; Ο καθηγητής ήταν 500 μέτρα μακριά και δεν του λέγανε πήγαινε να καλύψεις τις ώρες σου. Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας συντονισμός μεταξύ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ; Δεν μιλάνε πριν διορίσουν ; Δεν υπάρχει κανένας συντονιστής ; Γιατί εγώ να πληρώνω (ως φορολογούμενος) τον υπεράριθμο του Γυμνασίου ή τον ωρομίσθιο του Δημοτικού ; Η δουλειά που πρέπει να γίνει άμεσα είναι κατά την ταπεινή μου γνώμη α/συντονισμός, β/καταμέτρηση κενών και γ/καταμέτρηση καθηγητών. Μετά ο κάθε καθηγητής να καλύψει τα κενά που προκύπτουν, δηλαδή άμεση αναδιανομή των καθηγητών στις σχολικές αίθουσες και παράλληλα πάγωμα προσλήψεων καθηγητών σε ειδικότητες που υπάρχουν υπεράριθμοι για να μην πληρώνουμε ως φορολογούμενοι τους υπεράριθμους. Για παλαιούς αποσπασμένους ή αργόμισθους εκπαιδευτικούς, με υπεράριθμους καθηγητές στις ειδικότητες τους, προτείνω να δοθούν κίνητρα προκειμένου να πάνε στην επαρχία για 1-2 χρόνια φυσικά σε μέρος επιλογής τους, οπότε να μην προσλαμβάνονται νέοι ωρομίσθιοι και να σταματήσει αυτό το αλαλούμ των υπεράριθμων. Να σας ενημερώσω ότι στο ίδιο Γυμνάσιο (2ο Μαρκοπούλου) είχε σχηματιστεί 1 τμήμα Ιταλικών με 21 μαθητές, το οποίο δεν έγινε παρά τις εγκυκλίους που έστειλε το ΥΠΕΠΘ (στις 3/9/2009). Σύμφωνα με τους Συλλόγους Γονέων και των 2 Δημοτικών Πόρτο Ράφτη (που έστειλαν 23 δηλώσεις για Ιταλικά από την 6 δημοτικού), καθώς και 2 δημοσιεύσεων στον τοπικό τύπο, δεν δημιουργήθηκε το τμήμα για άγνωστους λόγους που θα πρέπει να αναζητηθούν στο σχολείο, οπότε για 21 μαθητές παραβιάστηκε το δικαίωμα (που τους έδωσε η Πολιτεία) να μάθουν την γλώσσα που επιθυμούν και ένας καθηγητής Ιταλικών έχασε το δικαίωμα του στην εργασία. Και πάλι καλή επιτυχία στο έργο σας