Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ Φ. | 24 Ιουνίου 2015, 01:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δικαιοσύνη, αξιοκρατία κ όχι στρέβλωση και αδικίες . 1. Υποστηρίζω ρητά ότι η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει και ότι πρέπει να αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε επαγγελματικής μας διεκδίκησης. Πρέπει όχι μόνο να μετράει και μάλιστα με μεγαλύτερους συντελεστές και πάνω από το 16,80 του νόμου 3848/2010 ,αλλά να αποτελεί καθοριστικό κριτήριο μόνιμου διορισμού είτε σε συνδυασμό με επιτυχία ΑΣΕΠ(60%) είτε μόνη της (40%). 2. Αν ανοίξουν οι πίνακες μετά το 2010 θα διαιωνίσουν μια στρεβλή κατάσταση που είχε δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια αλλά και θα δημιουργήσουν μια παρόμοια στρέβλωση και αδικία αφού θα παρεμβληθούν άτομα με προϋπηρεσίες που εργάζονται στην ειδική αγωγή. Είναι ανήθικο προς του συναδέρφους οι οποίοι γνωρίζοντας ότι δεν μετράει η προϋπηρεσία, αρνήθηκαν το διορισμό τους ως αναπληρωτές σύμφωνα με την παρ.2του άρθρου 9 του ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71/19.05.2010 τ.Α΄.) όπως το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας θέσπισε. Μοναδικός μου ενδοιασμός για το άνοιγμα των πινάκων αποτελεί η είσοδος στους πίνακες εκπαιδευτικών οι οποίοι απέκτησαν προϋπηρεσία με πρόσληψη εκτός πινάκων γενικής αγωγής. Αν διασφαλιστεί με όρους και προϋποθέσεις η μη είσοδος στους πίνακες γενικής αγωγής εκπαιδευτικών ειδικής δεν έχω κανένα πρόβλημα προσμέτρησης της προϋπηρεσίας από 1-7-2010 και ακόμη περισσότερο αυτή να αποτελέσει το βασικό κριτήριο για την κατάρτιση των πινάκων αναπληρωτών για το επόμενο σχολικό έτος.