Όσο αφορά στο σχόλιο "23 Ιουνίου 2015, 13:18 | Ταμβακιδης Στελιος", θα ήθελα να επισημάνω ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να γίνει αναφορά και σαφής διάκριση των Μεταπτυχιακών τίτλων Σπουδών που απονέμονται από Ελληνικά Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα τα οποία έχουν αξιόπιστα και πολύ αυστηρά Προγράμματα Σπουδών διάρκειας δύο (2) ετών με υποχρεωτική ως επί το πλείστον παρακολούθηση των μαθημάτων σε σχέση με τα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Εξωτερικού που είναι ετήσιας φοίτησης (9 μηνών). Έτσι, με την εξίσωση των Μεταπτυχιακών και την προσμέτρηση τους «ως επιπλέον χρόνος» για την κατάταξη των Δημοσίων Υπαλλήλων στο Ενιαίο Μισθολόγιο, υπάρχει κατάφωρη αδικία και ανισονομία σε βάρος των κατόχων Μεταπτυχιακών τίτλων διετούς φοίτησης. Άρα για ακόμη μία φορά δεν εφαρμόζεται η αρχή του ενιαίου μισθολογίου ίδια προσόντα/ίση αμοιβή. Θα πρέπει επομένως να γίνει μία πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση πάνω στο θέμα αυτό κάνοντας σαφή διάκριση και στους Μεταπτυχιακούς τίτλους Σπουδών και αναγωγή των Προγραμμάτων Σπουδών ανάλογα με τις Διδακτικές μονάδες που αυτά έχουν.
Όσο αφορά στο σχόλιο "23 Ιουνίου 2015, 13:18 | Ταμβακιδης Στελιος", θα ήθελα να επισημάνω ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να γίνει αναφορά και σαφής διάκριση των Μεταπτυχιακών τίτλων Σπουδών που απονέμονται από Ελληνικά Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα τα οποία έχουν αξιόπιστα και πολύ αυστηρά Προγράμματα Σπουδών διάρκειας δύο (2) ετών με υποχρεωτική ως επί το πλείστον παρακολούθηση των μαθημάτων σε σχέση με τα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Εξωτερικού που είναι ετήσιας φοίτησης (9 μηνών). Έτσι, με την εξίσωση των Μεταπτυχιακών και την προσμέτρηση τους «ως επιπλέον χρόνος» για την κατάταξη των Δημοσίων Υπαλλήλων στο Ενιαίο Μισθολόγιο, υπάρχει κατάφωρη αδικία και ανισονομία σε βάρος των κατόχων Μεταπτυχιακών τίτλων διετούς φοίτησης. Άρα για ακόμη μία φορά δεν εφαρμόζεται η αρχή του ενιαίου μισθολογίου ίδια προσόντα/ίση αμοιβή. Θα πρέπει επομένως να γίνει μία πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση πάνω στο θέμα αυτό κάνοντας σαφή διάκριση και στους Μεταπτυχιακούς τίτλους Σπουδών και αναγωγή των Προγραμμάτων Σπουδών ανάλογα με τις Διδακτικές μονάδες που αυτά έχουν.