Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΑΡ | 24 Ιουνίου 2015, 07:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρακολουθώντας τη διαβούλευση είναι πλέον ξεκάθαρο σε όλους ότι όλο το σύστημα έχει οδηγηθεί σε οριακό αδιέξοδο. Διάκριση ειδική – γενικής / σύστημα προσλήψεων και διορισμών Σαφώς η ειδική και η γενική εκπαίδευση αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο και οποιοσδήποτε διαχωρισμός οδηγεί σε στρεβλώσεις. Έχοντας εργαστεί και στις δύο δομές, κατάλαβα ότι ο κάθε εκπαιδευτικός ουσιαστικά θα πρέπει τις γνωρίσει και τις δύο, θεωρώ ότι η εμπειρία της ειδικής συμπληρώνει αυτή της γενικής και αντίστροφα, το γνωστικό γίνεται το μέσο και όχι ο σκοπός, και αυτό γίνεται εργαλείο για το ίδιο το γνωστικό γενικότερα. Από το άρθρο 47 προκύπτουν τα εξής ερωτήματα: • Ένας εκπαιδευτικός με καλή θέση και στους δύο πίνακες (προ ανοίγματος) γιατί πρέπει να διαλέξει τη μία δομή και να εγκλωβιστεί σε αυτή, χωρίς μάλιστα να γνωρίζει το μελλοντικό σύστημα διορισμών;;;;;;;;;;;;;;;; Θα έπρεπε μάλιστα να δίνονται κίνητρα για εναλλαγή μεταξύ των δύο δομών. Έβλαψαν ποτέ κανένα οι διαφορετικές εμπειρίες; Συνεπώς η εκπαιδευτική προϋπηρεσία πρέπει να προσμετρά και στους δύο πίνακες. • Ο διαχωρισμός είναι κατά κάποιο τρόπο εικονικός εφόσον αφορά μόνο τους πίνακες αναπληρωτών. Πως θα διοριστούν οι εργαζόμενοι στην ειδική, ειδικά στη δευτεροβάθμια;;;;;;;;;;;; Έτσι αθροίζοντας μεγάλες προϋπηρεσίες στην ειδική (συνήθως οι φάσεις προηγούνται και είναι σε ορισμένους κλάδους πολύ μεγαλύτερες σε αριθμό), θα διοριστούν στη γενική στην οποία πιθανότατα δε θα έχουν διδάξει ούτε μία ώρα!!!!!!!!!!!! • Δίνεται η αίσθηση ότι το υπουργείο δε θέλει να διαχωρίσει τις δύο δομές, κάτι που δε συμφωνεί με τις εξαγγελίες του, αλλά να θωρακίσει τους υποψηφίους της γενικής από το παραπάνω φαινόμενο στους πίνακες των αναπληρωτών, το φαινόμενο της ειδικής αγωγής ως δούρειο ίππο, οι οποίοι φαίνεται να αγωνίζονται χρόνια με ΑΣΕΠ και συνηθέστερα δυσμενέστερες τοποθετήσεις κλπ. Αλλά επιτυγχάνεται αυτό με αυτή τη ρύθμιση;;;;;; Στους διορισμούς το δίπορτο γίνεται μονόπορτο;;;; Καλές οι προθέσεις αλλά……………… Από όλα τα παραπάνω φαίνεται ότι είναι πολύ δύσκολο να οριοθετηθεί το δίκαιο και το άδικο. Έτσι μία πρόταση εναρμονισμένη την απόφαση του ΣΤΕ, που αποκλείει την προϋπηρεσία ως μοναδικό προσόν διορισμού, είναι πίνακες με μοριοδοτούμενα κριτήρια τα οποία πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι σταθμισμένα (ορίζεται ανώτατο όριο μορίων για κάθε κριτήριο, ώστε να υπάρχει ισορροπία της βαρύτητας τους). Όσο περισσότερα είναι τα κριτήρια τόσο πιο λίγοι οι αδικημένοι. Είναι κατά κάποιο τρόπο σα μία δικαίωση για τον κόπο του καθένα. Η παρακάτω πρόταση αφορά τόσο τους πίνακες διορισμών όσο αναπληρωτών και δε χρειάζεται να αποκλείσει καμία προϋπηρεσία. Δεν πρέπει να αποκλειστούν παλαιότεροι επιτυχόντες ΑΣΕΠ μπορούν να λάβουν τα μόρια της βάσης ή το βαθμό με συντελεστή μικρότερο της μονάδαςΕνδεικτικά: ΑΣΕΠ Μέγιστο 100 μόρια Προϋπηρεσία Μέγιστο 60 μόρια (60μήνες) Κοινωνικά κριτήρια (Αμέα, πολυτεκνία,…..) Μέγιστο 20 μόρια Ακαδημαικά κριτήρια(2ο πτυχίο/μεταπτ/διδακτ....)Μέγιστο 20 μόρια Ας πρυτανεύσει η λογική και η αίσθηση αξιοκρατίας. Ιδανικά ας μην οδηγηθούμε σε άλλες στρεβλώσεις σε ένα ακόμη μεταβατικό σύστημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!