Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΣΟΦΙΑ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 12:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ : 1. ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ. 2. ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ (π.χ. ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ) ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ. 3. ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΤΕ ΑΦΟΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΤΕ ΑΦΟΡΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ. 4. ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (π.χ. ΕΓΓΑΜΟΣ, ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΕΚΝΩΝ )