Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χρύσα | 24 Ιουνίου 2015, 09:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με πρόσφατο Νόμο που έχει ψηφιστεί: «Τα ισχύοντα στη Γενική εκπαίδευση ισχύουν και στην Ειδική». Απαίτηση για εξίσωση των κριτηρίων που μοριοδοτούνται, αλλά και των συντελεστών μοριοδότησης για τους δύο πίνακες της Ειδικής και της Γενικής Εκπαίδευσης. Να εφαρμοστεί και στον πίνακα της Γενικής εκπαίδευσης: 1. μοριοδότηση των Διδακτορικών και Μεταπτυχιακών τίτλων (συναφών με το αντικείμενο του κλάδου, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους αντίστοιχους τίτλους εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή) με 6 και 4 μόρια αντίστοιχα. (Μήπως και αυτά συκοφαντούνται ως αγορασμένα;) 2. μοριοδότηση δεύτερου Μεταπτυχιακού στη Σχολική Ψυχολογία (εκτός, αν υποστηρίζει κανείς ότι η Σχολική Ψυχολογία αφορά μόνο την Ειδική αγωγή και όλα τα υπόλοιπα δεν είναι σχολεία, αλλά κάτι άλλο). 3. πρόταξη όσων έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας. 4. μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με πολλαπλασιαστή 0,2 μόρια ανά μήνα πραγματικής προϋπηρεσίας (όπως συμβαίνει στην Ειδική αγωγή) 5. μοριοδότηση του βαθμού πτυχίου (όπως συμβαίνει στην Ειδική αγωγή) 6. μοριοδότηση (και όχι ποσόστωση) στις ειδικές κατηγορίες και στα κοινωνικά κριτήρια. 7. μοριοδότηση και της επιτυχίας ΑΣΕΠ, ως έχει. Αναπληρωτές και οι μεν και οι δε. Ίδια δικαιώματα, ίδιες υποχρεώσεις, ίδιες άδειες, ίδια μισθολογικά κλιμάκια, ίδιος εργοδότης, ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης, αλλά γιατί ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ; Ξέρετε, το δόγμα της «Δια Βίου Μάθησης» δεν εξαγγέλθηκε μόνο για την Ειδική αγωγή, αλλά δυστυχώς μέχρι τώρα μόνο εκεί εφαρμόστηκε, απαιτώντας ολοένα και περισσότερα προσόντα. Τα κριτήρια μοριοδότησης καθώς και οι συντελεστές βαρύτητας έχουν αλλάξει άπειρες φορές μέσα σε λίγα χρόνια στην Ειδική Αγωγή προκαλώντας μεγάλες ανακατατάξεις των υποψηφίων αναπληρωτών. Οι πίνακες της Γενικής εκπαίδευσης έχουν πλέον απαρχαιωθεί ακολουθώντας το μοντέλο Αρσένη και επιμένουν στο να μην προάγουν την απόκτηση επιπλέον προσόντων (αμφισβητώντας έμπρακτα τη λεγόμενη «Δια Βίου Μάθηση»). Ως προς τι εφαρμόζεται η Αρχή της Ισονομίας και της Ισοπολιτείας; Έτσι δεν λέγανε οι συνάδελφοι της Γενικής για τους διορισμούς 60-40%, ότι καταπατούν αυτή την Αρχή; Έτσι δεν λέγανε για το επίδομα της Ειδικής Αγωγής, το οποίο απαιτήσανε να κοπεί; Έτσι απαιτούμε και εμείς τώρα για την εξίσωση των κριτηρίων μοριοδότησης στους δύο πίνακες με ίδιους μάλιστα συντελεστές βαρύτητας! Και αυτό θα επιδιώξουμε ΜΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΣΟ! ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ οι της Ειδικής, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ και οι της Γενικής! Και μετά, αν επιμένετε, θα επιλέξουμε και σε ποιον Τομέα θα εργαστούμε. Ο λόγος λοιπόν στη Δικαιοσύνη, αν θέλουμε επιτέλους να έχουμε ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ! Άμεση προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας προκειμένου να γνωμοδοτήσει περί της εφαρμογής του Νόμου περί ισονομίας και Ισοπολιτείας όσον αφορά τις απαιτήσεις του Υπουργείου από το σύνολο των υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και την αντιμετώπισή τους!