• Σχόλιο του χρήστη 'Λευτέρης' | 24 Ιουνίου 2015, 10:35

    Σχετικά με το διαχωρισμό της ειδικής από την γενική αγωγή. Είναι λυπηρό να βλέπει κανείς εκπαιδευτικούς που αύριο θα εκπαιδεύσουν τη νέα γενιά, να επιχειρηματολογούν συμφεροντολογικά και μόνο. Δίκιο και άδικο έχουν και οι δύο πλευρές. Αν το Υπουργείο θέλει να λύσει πραγματικά το θέμα αυτό, θα πρέπει να βρει πρώτα ένα τρόπο να διασφαλίσει ότι κανένας εκπαιδευτικός που έχει προσφέρει προϋπηρεσία είτε στην ειδική είτε στη γενική αγωγή, ή ακόμα και στα δύο, δεν θα τη χάσει, αλλά θα προσμετρηθεί κανονικά για τον μετέπειτα διορισμό τους σε οποιαδήποτε από τις δύο δομές (ειδική ή γενική) επιλέξει. Το Υπουργείο θα πρέπει να διαγράψει τους πίνακες προϋπηρεσίας που σχετίζονται με ΠΕ 70.50 και 60.50 ώστε να υπάρχουν μόνο δύο πίνακες, ένας για την ειδική και ένας για την γενική αγωγή, στους οποίους θα λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία συνολικά. Εν συνεχεία και από φέτος ας δίνεται η επιλογή στους εκπαιδευτικούς να επιλέξουν σε ποιον από τους δύο πίνακες θέλουν να εγγραφούν και να μην είναι γραμμένοι και στους δύο. Είναι σημαντικό να λυθεί το ζήτημα των μόνιμων διορισμών στις δομές της ειδικής εκπαίδευσης (φυσικά και στην γενική). Τίθεται όμως το ερώτημα αν θα μπορούν να διοριστούν μόνιμα, εξίσου εκπαιδευτικοί από τα πανεπιστημιακά τμήματα ειδικής αγωγής και εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακό, διδακτορικό ή σεμινάριο 400 ωρών που έχουν ήδη υπηρετήσει στις δομές αυτές. Αν ναι τότε να τεθεί το δίλημμα της επιλογής του πίνακα (ειδικής ή γενικής) που προτιμούν οι εκπαιδευτικοί, ώστε να προσμετρηθεί η μέχρι τώρα προϋπηρεσία τους και να συνεχίζει να προσμετράται μόνον σε αυτόν τον πίνακα. Αν όχι τότε να τους προσμετρηθεί κανονικά η προϋπηρεσία τους (μέχρι και 2014-2015) στον οικείο πίνακα της γενικής αγωγής, ώστε να ξέρουν από εδώ και πέρα τι να επιλέγουν στην σχετική δήλωση για ανάληψη εργασίας ως αναπληρωτές.