Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ioanna | 24 Ιουνίου 2015, 10:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ειδική αγωγή είναι συνέχεια της γενικής.. Πρώτα γινεσαι δάσκαλος και μετα ειδικός παιδαγωγός.. ......με μεταπτυχιακές σπουδές.. ...Η προυπηρεσια ειναι;λογικό να γράφεται και στους δυο πίνακες διότι έχουμε διπλή ιδιότητα. Στα τμήματα ένταξης φοιτούν παιδιά με δυσκολίες στα μαθηματικα η τη Γλώσσα. Ο. Δασκαλος λοιπόν θα πρέπει να καλύψει τα κενά τους και ταυτόχρονα να ακολουθεί και το προγραμμα της κάθε τάξης.. .αυτό μπορεί να το κάνει μόνο Δασκαλος γενικής με ειδικευση στην ειδική. Δεν πρέπει να διαχωρίζονται οι μαθητές μέσα στο γενικό σχολείο αλλα Ούτε οι Δάσκαλοι. Ίσως θα έπρεπε και οι συναδελφοι της ειδικής.. ..του Βολου.......με σπουδές ενός επιπλέον έτους να διδασκουν ισοτημα με τους δασκάλους γενικής.. ....όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη.