Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δασκαλοπαίδι | 24 Ιουνίου 2015, 11:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διπλή μοριοδοτηση για τα δυσπροσιτα είναι νόμιμη και δίκαια για όλους τους εκπαιδευτικους οι οποίοι υπηρετησαν σε δυσπροσιτα σχολεία, οποιαδήποτε σχολική χρονιά. Είναι άτοπο και άδικο να σταματήσει η ισχύς για 4 χρόνια,καθώς βασίζεται στο άτοπο επιχείρημα ότι 'τυχαία' οι εκπαιδευτικοι τοποθετηθηκαν σε δυσπροσιτα. Για να τοποθετηθεις σε αυτά τα σχολεία, το επιλέγεις και εαν γίνει μια μικρή έρευνα θα διαπιστωσει κάνεις πως και τα 4 αυτά χρόνια, που ο νόμος ήταν ανενεργος, στα σχολεία αυτά τοποθετηθηκαν εκπαιδευτικοι με προϋπηρεσία που στον πίνακα των αναπληρωτων είχαν 'καλή' θέση... Επίσης το επιχείρημα της 'τυχαιας' τοποθέτησης δεν έχει ισχύ, διότι ο λόγος της τοποθετησης δεν αφορά κανέναν. Καποιοι εκπαιδευτικοι τα σχολικά ετη 2010–2014 υπηρετησαν, προσεφεραν, ανοιξαν, λειτουργησαν τα ακριτικα σχολεία για να μπορεί ο κάθε ένας πολιτικός, δημοσιαγραφος, αιρετος να βγαινει και να περηφανευεται για τα 'ανοιχτά' και 'επανδρωμενα' σχολεία της περιφέρειας και της χωρας του. Οι εκπαιδευτικοι που εργαστηκαν σε δυσπροσιτα τις χρονιές αυτές με κλειστους, ανενεργους πίνακες προσεφεραν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές και γονιούς ανά τη χώρα, βραβευτηκαν και η προσπάθεια τους εκτιμηθηκε από τις τοπικές κοινωνίες και από τους ίδιους τους μαθητές, γιατί το κίνητρο τους δεν ήταν τα μόρια, και εχουν βγει κερδισμενοι από αυτην την εμπειρία. Υπάρχουν συνάδελφοι αναπληρωτές που όλα αυτά τα χρόνια 2010–2014 υπηρετουν συνειδητά σε δυσπροσιτα, έχουν 'δεθεί' με την τοπικη κοινωνια και θέλουν και πάλι να προσφερουν. Με ποιο δικαίωμα να πάρει τη θέση κάποιος που σαν 'περαστικος' μόνο και μόνο για τα μόρια, θα θελήσει να πάει σε δυσπροσιτο επειδή θα προηγείται 10–20 θέσεις, που σε μια δίκαια τοποθέτηση εκεινος που έχει προϋπηρεσία σε δυσπροσιτο προσματραται διπλασια. Τα σχολεία αυτά δεν έχουν ανάγκη από 'εκπαιδευτικους–περαστικούς' που πηγαίνουν μόνο και μόνο για τα μόρια.Εν κατακλείδι, θεωρώ ότι δεν πρέπει για άλλη μια φορά να αφήσουμε να τον κλάδο να διχαζεται, στηνοντας εναν 'εμφύλιο' για τα μόρια. Τα μόρια χρησιμευουν σε ένα σύστημα που λειτουργεί δίκαια, με 'καθαρές' 'ανοιχτές' λογικές διαδικασίες. Προς τι η μάχη για τα μόρια, όταν οι διορισμοί είναι μηδενικοι?? Προς τι η μαχη για τα μόρια όταν η διαδικασία τοποθέτησης των αναπληρωτων κάθε χρόνο γίνεται, χωρίς να γνωρίζουμε ποιες περιοχες θα ανοίξουν, αν ανοίξουν, πότε θα ανοίξουν και ποσους αναπληρωτές θα πάρουν? Προς τι η μάχη για τα μόρια, όταν ακόμη και οι μόνιμοι με 5–7–10 χρόνια σε δυσπροσιτο, με οικογένεια, παιδιά, δεν μπορουν να πάρουν μετάθεση γιατί οι περιοχές τους Θεσσαλια, Μακεδονία παραμένουν 'κλειστές'? Τα μόρια οσων υπηρετησαν σε δυσπροσιτα πρέπει να προσμετρηθουν, τυχαία,από προσωπική επιλογή, πήγαν, υπηρετησαν και δικαιούνται τα μόρια.