Εδώ πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα ότι η αντικατάσταση της έννοιας και του επί ευρωπαϊκού επιπέδου καθιερωμένου πλέον όρου των «πιστωτικών μονάδων» (credits) με τις «εκπαιδευτικές μονάδες» (Ε.Μ.) και τις «ισοδύναμες εκπαιδευτικές μονάδες» (Ι.Ε.Μ.) θα οδηγήσει αναγκαστικά σε αναντιστοιχία και σύγχυση για τους τίτλους μας στο εξωτερικό, θα επηρεάσει δε αρνητικά την αμφίδρομη κινητικότητα φοιτητών από και προς Ελλάδα και τη λειτουργία προγραμμάτων όπως το ERASMUS. Το εδάφια γ) και δ) δεν λύνουν το πρόβλημα, αφού καθορίζουν τελικά αυθαίρετη αντιστοιχία-εξίσωση των ευρωπαϊκών πιστωτικών μονάδων (credits) με τις εδώ επινοούμενες «εκπαιδευτικές μονάδες» (Ε.Μ.) και «ισοδύναμες εκπαιδευτικές μονάδες» (Ι.Ε.Μ.). Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι οποιαδήποτε άλλη λύση πλην της διατήρησης του όρου και της έννοιας των «πιστωτικών μονάδων» (credits) θα βλάψει τις διαπανεπιστημιακές μας σχέσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο και πέραν αυτού.
Εδώ πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα ότι η αντικατάσταση της έννοιας και του επί ευρωπαϊκού επιπέδου καθιερωμένου πλέον όρου των «πιστωτικών μονάδων» (credits) με τις «εκπαιδευτικές μονάδες» (Ε.Μ.) και τις «ισοδύναμες εκπαιδευτικές μονάδες» (Ι.Ε.Μ.) θα οδηγήσει αναγκαστικά σε αναντιστοιχία και σύγχυση για τους τίτλους μας στο εξωτερικό, θα επηρεάσει δε αρνητικά την αμφίδρομη κινητικότητα φοιτητών από και προς Ελλάδα και τη λειτουργία προγραμμάτων όπως το ERASMUS. Το εδάφια γ) και δ) δεν λύνουν το πρόβλημα, αφού καθορίζουν τελικά αυθαίρετη αντιστοιχία-εξίσωση των ευρωπαϊκών πιστωτικών μονάδων (credits) με τις εδώ επινοούμενες «εκπαιδευτικές μονάδες» (Ε.Μ.) και «ισοδύναμες εκπαιδευτικές μονάδες» (Ι.Ε.Μ.). Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι οποιαδήποτε άλλη λύση πλην της διατήρησης του όρου και της έννοιας των «πιστωτικών μονάδων» (credits) θα βλάψει τις διαπανεπιστημιακές μας σχέσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο και πέραν αυτού.