Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 24 Ιουνίου 2015, 12:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν μπορεί να συγκριθούν με τίποτα τα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής με την φοίτηση τεσσάρων χρόνων στα τμήματα ειδικής αγωγής. Όπως και να το κάνουμε, όσοι έχουν σπουδάσει στα τμήματα ειδικής αγωγής, είναι περισσότερο καταρτισμένοι στον τομέα αυτό, από όσους έχουν κάνει μεταπτυχιακό. Είναι απόλυτα ΑΔΙΚΟ να έχουν λοιπόν την ευκαιρία να μπουν στον πίνακα της ειδικής εκπαίδευσης άτομα που δεν έχουν τις γνώσεις για να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες μάθησης. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ! Σκεφτείτε τους μαθητές! Έλεος!