Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Xρυσούλα | 24 Ιουνίου 2015, 12:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πραγματικότητα έχει αποδείξει ότι όσοι δούλευαν και δουλεύουν στην ειδική προσβλέπουν στο να μεταφέρουν την προϋπηρεσία τους στη γενική. Οι ομολογίες των ίδιων των συναδέλφων της ειδικής σε συζητήσεις που είχα μαζί τους αποτελούν την πιο απτή απόδειξη. Απόδειξη αποτελεί και η τυχοδιωκτική αντιμετώπιση της επιστημονικής τους επάρκεια με σεμινάρια των 400 ωρών, που εξαργυρώνονται με την απόκτηση προϋπηρεσίας. Βέβαια εκτός από το ιδιοτελές κίνητρό τους να μπουν στους πίνακες αναπληρωτών με πλάγιο τρόπο, η διαιώνιση αυτής της κατάστασης συνιστά κατάφωρη αδικία πρωτίστως για όσους κατατάσσονται στον πίνακα μόνο με τα μόρια από την επιτυχία τους στον ΑΣΕΠ, γιατί αυτό σημαίνει πρώτον ότι δεν εφαρμόζονται για όλους τα ίδια κριτήρια. Δεύτερον γιατί ως εμβόλιμοι οι συνάδελφοι της ειδικής διεκδικούν εξίσου το δικαίωμα διορισμού τους επιφέροντας ανατροπές στη σειρά του πίνακα αναπληρωτών της γενικής, οι οποίοι τα τελευταία δύο χρόνια με την κατακόρυφη μείωση των προσλήψεων στους βασικούς κλάδους (ΠΕ02, ΠΕ03...) βλέπουν τη θέση τους στον πίνακα να πέφτει. Η αδικία συνίσταται και στο γεγονός ότι οι της ειδικής προσλαμβλάνονται με κονδύλια ΕΣΠΑ για τα οποία η χρηματοδότηση είναι απρόσκοπτη, σε αντίθεση με τους αναπληρωτές της γενικής των οποίων οι προσλήψεις, επειδή απορροφούν χρήματα του κρατικού προϋπολογισμού κόπηκαν κατακόρυφα λόγω μνημονίου. Επιτέλους διαχωρίστε τη γενική από την ειδική, ώστε να σταματήσει η άνιση ματαχείριση συναδέλφων που προσλαμβάνονται με διαφορετικά κριτήρια ο καθένας στον πίνακά του, από διαφορετικές πόρους και γι΄αυτό σε διαφορετικούς αριθμούς υποσκελίζοντας με την προϋπηρεσία που αποκτούν οι της ειδικής όσους συναδέλφους τους εντάχθηκαν στον πίνακα μόνο με την βαθμολογία τους στον ΑΣΕΠ.