Για το θέμα των μετακινήσεων.
Οι νόμοι που έχουν προηγηθεί αναφέρονται σε μετακινήσεις μελών ΔΕΠ απαιτώντας την έγκριση και από τα δύο Τμήματα (Τμήμα υποδοχής και Τμήμα προέλευσης). Επειδή το Τμήμα προέλευσης δεν δίνει –κατά κανόνα- την έγκριση μετακίνησης, οι νομικές ρυθμίσεις μένουν κενό γράμμα.
Ο μόνος τρόπος για να αποκτήσει ουσία και για να είναι εφαρμόσιμη μια νομική ρύθμιση περί μετακίνησης είναι να απελευθερωθούν οι μετακινήσεις σε ορισμένες τουλάχιστον κατηγορίες και να είναι δυνατές, εφόσον το υπό μετακίνηση μέλος ΔΕΠ το ζητά και το Τμήμα υποδοχής το εγκρίνει. Αυτές οι κατηγορίες θα μπορούσαν να είναι: α) μετακινήσεις από Αθήνα-Θεσσαλονίκη προς την περιφέρεια σε συναφή Τμήματα β) μετακινήσεις εντός Σχολής σε διαφορετικό Τμήμα εφόσον υπάρχει συνάφεια του αντικειμένου γ) μετακινήσεις για περιπτώσεις όπου το ίδιο ακριβώς γνωστικό αντικείμενο εκπροσωπείται από περισσότερα από ένα μέλη ΔΕΠ σε έναν Τομέα ή Τμήμα.
Η συγκεκριμένη δυνατότητα θα λειτουργήσει ορθολογικά ως προς την κατανομή του διδακτικού προσωπικού, θα ενισχύσει την περιφέρεια και θα διορθώσει προβλήματα που έχουν να κάνουν με διάφορες ad hoc και εκ του προχείρου ενέργειες του παρελθόντος που οδήγησαν σε τεράστια Τμήματα στο κέντρο.
Για το θέμα των μετακινήσεων. Οι νόμοι που έχουν προηγηθεί αναφέρονται σε μετακινήσεις μελών ΔΕΠ απαιτώντας την έγκριση και από τα δύο Τμήματα (Τμήμα υποδοχής και Τμήμα προέλευσης). Επειδή το Τμήμα προέλευσης δεν δίνει –κατά κανόνα- την έγκριση μετακίνησης, οι νομικές ρυθμίσεις μένουν κενό γράμμα. Ο μόνος τρόπος για να αποκτήσει ουσία και για να είναι εφαρμόσιμη μια νομική ρύθμιση περί μετακίνησης είναι να απελευθερωθούν οι μετακινήσεις σε ορισμένες τουλάχιστον κατηγορίες και να είναι δυνατές, εφόσον το υπό μετακίνηση μέλος ΔΕΠ το ζητά και το Τμήμα υποδοχής το εγκρίνει. Αυτές οι κατηγορίες θα μπορούσαν να είναι: α) μετακινήσεις από Αθήνα-Θεσσαλονίκη προς την περιφέρεια σε συναφή Τμήματα β) μετακινήσεις εντός Σχολής σε διαφορετικό Τμήμα εφόσον υπάρχει συνάφεια του αντικειμένου γ) μετακινήσεις για περιπτώσεις όπου το ίδιο ακριβώς γνωστικό αντικείμενο εκπροσωπείται από περισσότερα από ένα μέλη ΔΕΠ σε έναν Τομέα ή Τμήμα. Η συγκεκριμένη δυνατότητα θα λειτουργήσει ορθολογικά ως προς την κατανομή του διδακτικού προσωπικού, θα ενισχύσει την περιφέρεια και θα διορθώσει προβλήματα που έχουν να κάνουν με διάφορες ad hoc και εκ του προχείρου ενέργειες του παρελθόντος που οδήγησαν σε τεράστια Τμήματα στο κέντρο.