• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ζ.' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 13:16

    Κα Υπουργέ Συγχαρητήρια για την ιδέα της δημόσιας διαβούλευσης στο βαθμό που θα το λάβετε υπόψη. Είμαι άνεργος καθηγητής φυσικής αγωγής 45 χρονών με πενταετή προϋπηρεσία στη Κρήτη με εντοπιότητα στη Θεσσαλία και σαν και μένα πολλοί σε όλη την Ελλάδα. Σας ψηφήσαμε για να λήξει επιτέλους το θέμα της κατάφορης αδικίας και σήψης που έφερε η δεξιά στη χώρα. Μία παράκληση από όλους εμάς ,μην συνεχίζετε την γενιά των 40+ να την υποβαθμίζετε και δεν μιλώ μονό για την παιδεία, γιατί τίποτα δε μένει χωρίς συνέπειες … Πολλοί από μας που έχουν συμμετάσχει στη δημόσια διαβούλευση εκθέτουν προβλήματα προσωπικά, που αγγίζουν τους περισσότερους από εμάς γιατί ως δια μαγείας είναι τα ίδια ! Κάνοντας μια εξαίρεση θα χρησιμοποιήσω πρώτο πληθυντικό πρόσωπο γιατί δεν υπάρχουν εγώ αλλά εμείς και οι αποδέκτες του έργου μας τα παιδιά , που κατ’ επέκταση είναι και οι τελικοί απόδέκτες της όποιας λύσης του προβλήματος των Διορισμών . -Με γνώμονα ότι ο μαθητής είναι πάνω από όλα ποια η επίδραση της κατάργησης των υπαρχόντων πινάκων προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών στους μαθητές ; Αυτομάτως αποκλείονται μερικώς η ολικώς των υπηρεσιών και της πείρας ανθρώπων, που δούλεψαν επί πολλά χρόνια στις σχολικές αίθουσες ,επενδύοντας οικογενειακά σε αυτό που κάνουν . Σε όλους είναι γνωστό ότι όταν κάποιος επενδύει σε αυτό που κάνει το κάνει με πλήρη συνείδηση και αποδοτικότητα. Τίθεται λοιπόν το ερώτημα , αξίζει να χαθεί η ευκαιρία ένας τέτοιος συνάδελφος να προσφέρει τις γνώσεις του σε μαθητές – ανθρώπους που απαιτούν την γνώση. Τι κοινωνία είναι αυτή που στερεί από τα παιδιά της έμπειρους (οι περισσότεροι αναπληρωτές προετοιμάζουν τάξεις για τις πανελλαδικές για τα περισσότερα χρόνια που εργάζονται – είμαι αυτόπτης μάρτυς σε αυτό) δασκάλους ; Μέσα από την πρότασή σας προτείνεται ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Είστε τόσο σίγουροι ότι είναι αδιάβλητη εξέταση; Είστε τόσο σίγουροι ότι τα θέματα και οι απαντήσεις τους είναι σωστά? Πολλές φορές στο παρελθόν υπήρχαν ασάφειες και ως προς τα θέματα και ως προς τις απαντήσεις τους (τόσες φορές που φτάνει την εγκληματική αμέλεια ,δεν παίζουμε με τις τύχες των ανθρώπων)…… Φαίνεται ότι είναι πιο έντιμο και σε αυτούς που πρόσφεραν ασκώντας το λειτούργημά τους σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και στους υπόλοιπους που θέλουν να επενδύσουν επαγγελματικά σε αυτό τον τομέα, η παραμονή της υπάρχουσας κατάστασης διορισμών των εκπαιδευτικών σε βάθος χρόνου 4 ετίας για να είμαστε όλοι έτοιμοι να αλλάξουμε και να δεχτούμε τις αλλαγές στις νέες συνθήκες διορισμών. -Ως προς την περίοδο 2 ετών δοκιμής των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και μετά από αξιολόγηση θα γίνεται η κανονική πρόσληψή τους ,τίθεται το ερώτημα της αξιολόγησης . Ποιος θα είναι ο αξιολογητής που θα κρίνει και με ποια κριτήρια την καταλληλότητα των συναδέλφων? Και αν δεν του αρέσουν οι πολιτικές πεποιθήσεις του κρινόμενου? Στην Ελλάδα ζούμε και όλα πρέπει να τα λαμβάνουμε υπόψη. -Ως προς το χρόνο παραμονής στην πρώτη τοποθέτηση , η περίοδος 2 χρόνων είναι αρκετή, δεν χρειάζεται και επιπλέον τιμωρία ο εκπαιδευτικός αρκετά γύρισε όλη την Ελλάδα προσφέροντας. Ίσως πρέπει να λειφθεί υπόψη και ο τόπος καταγωγής του νεοδιοριζόμενου, είναι άτοπο κάποιος που είναι από Κρήτη να τοποθετείται στη Θράκη και το αντίθετο την ίδια στιγμή σε λειτουργικά κενά. -Στο καυτό θέμα των αποσπάσεων η προχειρότητα των διαφόρων ηγεσιών γιατί να επηρεάζει τόσο πολύ το υπουργείο παιδείας ; Πως οι προηγούμενες ηγεσίες και ο ΑΣΕΠ δεν προέβλεψε κενά διοικητικών υπαλλήλων στο υπουργείο παιδείας ; ποιον βόλευε η παρούσα κατασταση των αποσπασμένων συναδέλφων εκεί ;(πολιτικά εννοώ). Σας ευχαριστώ για τη δυνατότητα που μας δίνετε με τη δημόσια αυτή διαβούλευση, έστω να εκφράσουμε τις απόψεις μας . Με Τιμή Παναγιώτης Ζ