• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΙΚΗ Κ.' | 24 Ιουνίου 2015, 13:11

    Είναι γνωστό και επιβεβαιώνεται κάθε φορά οτι ο καθένας επιδιώκει με κάθε τρόπο να εξασφαλίζει τα προσωπικά του συμφέροντα με γνώμονα πάντα το οικονομικό όφελος και την εξασφάλιση μιας σίγουρης θέσης. Αυτό όμως πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή. ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;;; ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΕΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ. ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ. ΩΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ. ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΟΤΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΕΝΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ, ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ. ΞΕΧΝΑΜΕ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ ΜΑΣ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΕΜΒΟΛΙΜΑ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΩΝ 70,50 ΚΑΙ 60,50! ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ!!!!!! --->>> ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ!!!!