• Σχόλιο του χρήστη 'Δ.Α. ΠΕ19-20' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 13:19

    Διαβάζοντας αρκετά από τα σχόλια που έχουν γραφτεί, συνειδητοποιεί κανείς πως υπάρχουν αρκετά σημεία σύγκλισης. Κυρίως δε όσα αφορούν στις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ: 1)Είναι κοινή επιθυμία της ίδιας της εκπαιδευτικής κοινότητας για αξιοκρατία και διαφάνεια σε αυτό το καθεστώς. Και καταλήγουμε όλοι στο συμπέρασμα ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ. 2) α)Σε ό,τι αφορά το αν θα πρέπει ή όχι να αποσπώνται εκπαιδευτικοί από τα σχολεία σε διοικητικές θέσεις (ΙΕΚ, Υπουργεία, γραφεία Εκπαιδευσης κλπ κλπ), αφού υπάρχει ανάγκη για διοικητικό προσωπικό ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ; β)Επιπλέον, εφόσον κάποιοι εκπαιδευτικοί παίρνουν χρόνο με το χρόνο αποσπάσεις συνέχεια σε τέτοιες θέσεις ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΜΟΝΙΜΑ; Πιθανόν κάποιοι δεν επιθυμούν να προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο αλλά διοικητικό. Ας γίνουν λοιπόν διοικητικοί υπάλληλοι, εφόσον γνωρίζουν πλέον το αντικείμενο μετά από τόσα χρόνια. Να γίνει ένα ξεκαθάρισμα ποιοι θέλουν να είναι εκπαιδευτικοί και ποιοι διοικητικοί υπάλληλοι. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΟΚΙΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ 1)Να σταματήσει αυτό το θέατρο παραλόγου με τις υπεραριθμίες των νεοδιόριστων που,μόλις διοριστούν, αποσπώνται σε άλλες περιοχές. Διορίστε εκπαιδευτικούς με βάση τις ανάγκες κάθε περιοχής κι όχι με βάση άλλες σκοπιμότητες. 2)Δεν καταλαβαίνω το λόγο παραμονής κάποιου νεοδιόριστου παραπάνω από ένα χρόνο στην περιοχή του πρώτου διορισμού. Σε περίπτωση που δεν αντιλαμβανόμαστε κάποια πράγματα, ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΑΡΧΙΚΑ, οι δηλώσεις προτίμησής μας είναι αρκετά διευρυμένες και περιλαμβάνουν όλες τις περιοχές της Ελλάδας που μπορούμε να υπηρετήσουμε. Συνειδητά το κάνουμε. Ωστόσο, αφού προκύπτουν κενά σε περιοχές που μας ενδιαφέρουν, θεωρώ πως θα πρέπει ισότιμα και με αντικειμενικά κριτήρια να διεκδικούμε αυτές τις θέσεις και οι παλιοί και οι νεοδιόριστοι. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ 1)Τα οργανικά κενά που ανακοινώνονται να είναι πραγματικά και να κοινοποιούνται στο διαδίκτυο για να γνωρίζουμε τι μας γίνεται. Δεν μπορεί να παίρνεις μετάθεση και να σου λένε: "Δήλωσε όλα τα σχολεία της περιοχής σου και θα δούμε που θα τοποθετηθείς"! 2)Τα κριτήρια μεταθέσεων οφείλουν να τηρούνται. Μόρια εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, εντοπιότητα, οικογενειακή κατάσταση, συνυπηρέτηση. Καλώς ή κακώς οι άγαμοι είναι πιο ευέλικτοι σε σχέση με έγγαμους, γονείς κλπ. Δεν είναι καθόλου εύκολο για μια οικογένεια να χωρίζεται, να συντηρεί δύο νοικοκυριά και να υφίσταται οικονομική αφαίμαξη από τις πολλές μετακινήσεις. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ Φαίνεται πως πολύς κόσμος τα έχει βάλει με αυτή την ομάδα συμπολιτών μας. Σημείωση: Δεν είμαι πολύτεκνη. Ας σκεφτούμε λιγάκι το εξής: Όσο δύσκολο είναι για όλους μας να είμαστε μακριά από την οικογένειά μας τόσο κι άλλο τόσο είναι για μια πολύτεκνη οικογένεια να είναι σπασμένη σε κομμάτια. 1)Αυτό που δεν έχει γίνει κατανοητό εδώ και καιρό από πολλούς από μας είναι ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ και μάλιστα δίπλα στο σπίτι τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει καν θέση για το αντικείμενο σπουδών τους στο συγκεκριμένο σχολείο που τοποθετούνται. Δεν υπάρχουν άλλες υπηρεσίες του δημοσίου, όπου μπορούν να αποροφηθούν και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και να είναι κοντά στην οικογένειά τους; 2)Εφόσον προβλέπεται να διορίζονται στην εκπαίδευση και μάλιστα δίπλα στο σπίτι τους (δεκτό αυτό) ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΟΛΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΙΘΑΝΩΣ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ;