Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Καλλιόπη | 24 Ιουνίου 2015, 14:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ειδική αγωγή αποτελεί εξειδίκευση της γενικής. Είναι σαφές ότι όποιος/α εργάζεται στην ειδική αγωγή κατέχει τις βασικές δεξιότητες και γνώσεις που απαιτούνται για να εργαστείς ως εκπαιδευτικός και διαθέτει και επιπλέον γνώσεις και εξειδίκευση ώστε να εκπαιδεύει παιδιά με ειδικές ανάγκες. Είναι δε εξαιρετικά απαξιωτικό και μας μειώνει όλους ως εκπαιδευτικούς λειτουργούς να ακυρώνονται συλλήβδην οι σπουδές όλων μας που αφιερώσαμε δύο και τρία χρόνια σε πανεπιστήμια του εσωτερικού για να αποκτήσουμε μεταπτυχιακά, ακούγοντας εκφράσεις - και το χειρότερο από συναδέλφους - περί "αγορασμένων" προσόντων και μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών. Καταλήγοντας, λοιπον η προϋπηρεσία της ειδικής είναι σαφές ότι θα πρέπει να μετράει και στους πίνακες της γενικής αγωγής και θα πρέπει να δώσουν οι αρμόδιοι στην ειδική αγωγή την προσοχή που τόσα χρόνια της έχουν στερήσει.